مالک باشگاه خونه به خونه بابل گفت: تا زمان رسیدگی به تخلفاتی که در هفته پایانی لیگ یک رخ داده است در فینال جام حذفی حضور نخواهند یافت.

به گزارش مرور نیوز، قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه بابل پس از پایان دیدار تیم خونه به خونه و برق شیراز که در نهایت منجر به عدم صعود تیم بابلی به لیگ برتر شد اظهار کرد: با احترام به همه هواداران می گویم که با توجه به اتفاقات رخ داده در لیگ دسته اول، تا زمانی که به آنها رسیدگی نشود در فینال جام حذفی حضور نخواهیم یافت.

او ادامه داد: همه این اتفاقات مبارک فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باشد. ما هم ترجیح می دهیم با توجه به اتفاقات پیش آمده در صورتی که به آنها توجهی نشود در بازی فینال حضور نداشته باشیم تا بدین ترتیب اعتراض شدید خود را به اتفاقات رخ داده بیان کنیم. از دو برنامه نود و برنامه لیگ یک هم ممنونیم که همه تلاش خود را به کار بستند تا تیم های رقیب ما راهی برتر شوند.

حسن زاده در این باره ادامه داد: واقعا نمی خواهیم در آن دیدار نیز مردم خوب بابل را ناراحت کنیم. اتفاقاتی افتاد که اکنون همه هواداران تیم و مردم بابل شدیدا ناراحت هستند اما ما دیگر نمی خواهیم با احساسات آنها بازی کنیم و به همین ترجیح می دهیم در آن بازی حضور پیدا نکنیم.

مالک خونه به خونه پس از عدم حضور این تیم در لیگ برتر گفت: البته این نکته را باید بگویم که بابت حضور یک تیم مازندرانی در لیگ برتر بسیار خوشحال هستم.

او درباره اتفاقات بازی ادامه داد: از برخورد فیزیکی آقای فتاحی با سرپرست تیم مان تعجب کردم. واقعا تا الان اتفاقی اینچنینی ندیده بودم. متاسفانه این حرکت آن قدر عجیب و غیرمترقبه بود که دادستان شهر مجبور شد به ماجرا وارد شود.

حسن زاده در پایان گفت: با احترام به مردم خوب بابل باید بگویم عدم حضور ما در فینال جام حذفی تصمیمی است که توسط مسئولان تیم گرفته شده است.