به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال، شفر درخواست عجیبی در قراردادش داشت مبنی بر اینکه در صورت رفتن وی مجاز به فسخ یک طرفه قراردادش باشد.

به گزارش مرور نیوز، مدیر عامل باشگاه استقلال پس از تمدید قرارداد با شفر به بیان توضیحاتی درباره شرطشفر برای قراردادش و برخی مسائل دیگر پرداخت.

سید رضا افتخاری پس از تمدید قرارداد با وینفرد شفر اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم با شفر قرارداد خود را تمدید کنیم، او حالا دو سال در استقلال سرمربی خواهد بود و می‌تواند کار خود را با آرامش کامل انجام دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا مربیان ایرانی استقلال در جلسه تمدید قرارداد نبودند؟ گفت: بیژن طاهری و اشکان نامداری مربیان ایرانی ما هستند که هیچ مشکلی با آنها نداریم. با توجه به اینکه تاریخ قرارداد آنها با ما، شمسی و مربیان خارجی، میلادی است، به همین دلیل آنها در این جلسه حضور نداشتند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا درست است که گفته شده رقم قرارداد شفر ۷۰۰ هزار دلار بوده است؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد، ما یک ماه است که در حال مذاکره با شفر هستیم و تنها بحث مالی وجود نداشته، چرا که در خصوص بند بند قرارداد او جلسه گذاشتیم، صحبت کردیم و توانستیم به توافقات نهایی دست پیدا کنیم. شاید باور نکنید او یک درخواست عجیبی در قراردادش داشت و آن، این بود که اگر من از استقلال بروم، او هم قرارداد خود را یک طرفه فسخ کند، اما به او گفتم شاید من دوست نداشته باشم که در استقلال بمانم، این دلیل بر این نمی‌شود که تو هم از استقلال بروی.

افتخاری تأکید کرد: شفر می‌گوید می‌ترسم با رفتن تو تنها بمانم اما من قول دادم که او در استقلال کارش را با قدرت ادامه خواهد داد و بودن و نبودن من مشکل‌ساز نخواهد بود.

شفر 2

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از تبلیغات محیطی پولی را دریافت کرده‌اید یا خیر؟ گفت: متأسفانه تابحال یک ریال هم دریافت نکردیم، هیچ، بدهکار هم شدیم. هر اتفاقی که می‌افتد، ما جریمه می‌شویم و باید پرداخت کنیم. به عنوان مثال باید بگویم در دو بازی رشت و مشهد که داشتیم، با اینکه ما میزبان نبودیم اما به دلیل رفتار بد تماشاگران این شهرها، ما جریمه شدیم و باید ما آن را پرداخت کنیم. خوشبختانه شما دیدید که در دیدار برابر الریان و العین، تماشاگران ما نشان دادند که چقدر فهیم هستند و هیچ اتفاقی نیفتاد و AFC نتوانست ما را جریمه کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا با شیرازی در خصوص مطالباتتان جلسه‌ای داشته‌اید یا خیر؟ افزود: چندین جلسه را با او برگزار کردیم و فکر می‌کنم سهم استقلال و پرسپولیس از ۶۶ میلیارد قرارداد تبلیغات محیطی، ۸-۷ میلیارد باشد.

افتخاری در ادامه خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم تا مطالبات خود را دریافت کنیم و بتوانیم سر و سامانی به وضعیت بدهی‌مان بدهیم.

نورافکن و حسینی به احتمال زیاد به اروپا خواهند رفت

وی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنانی که زمان قراردادشان به پایان رسیده است، گفت: ما جلسه‌ای را با جباروف برگزار کردیم و او در استقلال ماندگار شد. امید ابراهیمی هم با خود من صحبت کرد و تمایلش را برای ماندن استقلال اعلام کرد، شاید تنها دو بازیکن از ما جدا شوند که آن هم نورافکن و حسینی هستند که به احتمال زیاد به اروپا خواهند رفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که با شرایط نوسان قیمت دلار، وضعیت استقلال برای پرداخت دستمزدهای مربیان و بازیکنان استقلال چگونه است؟  تصریح کرد: دو هفته‌ پیش نامه‌ای را به بانک مرکزی زدیم تا بتوانیم با گرفتن ارز دولتی، این مشکل را برطرف کنیم و امیدوارم نامه‌نگاری ما جواب داده و این مشکل هر چه زودتر برطرف شود.

افتخاری در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا خسرو حیدری از باشگاه شکایت کرده است؟ خاطرنشان کرد: در این خصوص یک اشتباهی صورت گرفته بود، با وکیل حیدری دچار اشتباه شده بود که خوشبختانه این مشکل برطرف و شکایت پس گرفته شد.