سرمربی ‌اسپانیایی منچسترسیتی، گفت‌: رحیم استرلینگ بازیکن صادقی است و از هوش بالایی برخوردار است. او بازیکنی است که هیچ وقت خطای عمد روی بازیکن حریف انجام نمی‌دهد. این مشکل، مشکل داوران است نه ‌استرلینگ.

به گزارش مرور نیوز به نقل از ساکرنت، رحیم استرلینگ، هافبک انگلیسی زیر نظر پپ گواردیولا فصلی رویایی در منچسترسیتی داشت و در این فصل موفق شد ۱۸ گل در لیگ برتر به ثمر برساند که دو برابر بهتر از آن چیزی بود که قبلا استرلینگ در بهترین روزهای خود در لیورپول را تجربه کرده بود، با این حال پپ گواردیولا می‌خواهد این بازیکن راه لیونل مسی را برود.  

در همین رابطه سرمربی ‌اسپانیایی منچسترسیتی، گفت‌: بعضی اوقات صحبت‌های زیادی درباره او گفته می‌شود. این که مثلا او تمارض می‌کند و داوران را فریب می‌دهد  ولی رحیم بازیکن صادقی است و از هوش بالایی برخوردار است. او بازیکنی است که هیچ وقت خطای عمد روی بازیکن حریف انجام نمی‌دهد. این مشکل، مشکل داوران است نه ‌استرلینگ.

گواردیولا در ادامه‌ صحبت‌های خود بیان‌ کرد: من از بهترین بازیکن تاریخ یعنی لیونل مسی این را یاد گرفتم که در زمین هیچ وقت گله و شکایت نکنم. اگر بازیکنی به تو ضربه می‌زند باید بلند شوی و به کارت ادامه‌ دهی. استرلینگ باید مثل مسی شود و این راه را ادامه‌ دهد.

منچسترسیتی که قهرمانی خودش را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قطعی کرده است، باید امروز یک‌شنبه به مصاف تیم هادرزفیلد برود.