سرمربی پرتغالی منچستریونایتد گفت: از نظر من ‌اسپانیا بهترین تیم حال حاضر اروپا است. من فکر می‌کنم که جام جهانی خوبی پیش رو باشد.

به گزارش مرور نیوز ‌به نقل از ساکرنت، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در طول جام جهانی چند روز به روسیه خواهد رفت و چند بازی از این رقابت‌ها را زیر نظر خواهد گرفت.

تیم او یعنی منچستریونایتد در این فصل بدون جام بود و تنها امیدش به قهرمانی در جام حذفی است؛ جایی که در دیدار نهایی باید برابر چلسی به میدان برود. مورینیو در ابتدا درباره سپری کردن یک فصل بدون جام گفت‌: این‌ها همیشه تقصیر خودم است. من در طول دوران مربیگری‌ام قهرمانی‌های زیادی را به دست آوردم. وقتی یک فصل قهرمان نشوم نسبت به کسی که اصلا قهرمانی به دست نیاورده است، خیلی دیده می‌شود. حتی الان که به فینال جام حذفی رسیدیم کسی را راضی نکرده است.

سرمربی منچستریونایتد در ادامه‌ درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی گفت‌: پرتغال بازیکنان خوبی در تیم دارد. بدون کریستیانو رونالدو عملکرد تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال تفاوت زیادی خواهد کرد ولی با حضور او هر چیزی امکان پذیر است. درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین نیز باید این را بگویم که آنها بدون لیونل مسی مدعی قهرمانی نیستند ولی با حضور او آرژانتین نیز یکی از مدعیان قهرمانی است.

آقای "خاص" به دو تیم فوتبال برزیل و ‌اسپانیا اشاره کرد و ‌اضافه کرد: من ساختار تیم‌ ‌ملی برزیل را خیلی دوست دارم. شما می‌توانید آن استعداد برزیلی را که به دنبالش هستید در این تیم پیدا کنید. تیم‌ ‌ملی برزیل به خوبی دفاع می‌کند و در خط حمله هم بازیکنانی همچون نیمار، ویلیان، کوتینیو و ژسوس را در اختیار دارد. در کنار تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل باید بگویم که ‌اسپانیا نیز یک تیم به تمام معنا است که فلسفه بسیار خوبی دارد و خودش را با هر سبک فوتبالی وفق می‌دهد. از نظر من ‌اسپانیا بهترین تیم حال حاضر اروپا است. من فکر می‌کنم که جام جهانی خوبی پیش رو باشد.