تیم کلیولند در حالی حریف خود را در لیگ بسکتبال حرفه‌ای بسکتبال آمریکا شکست داد که حواس تماشاگران معطوف مسابقه بسکتبال تیم این شهر بود.

 به گزارش مرور نیوز، صبح امروز (یکشنبه) در ادامه لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا موسوم به NBA، تیم کلیولند کاوالیرز با درخشش فوق ستاره خود لبران جیمز در سالن کوئیکن لونز بر میهمان خود اورلاندو مجیک غلبه کرد. جیمز در این بازی 23 امتیاز، 9 پاس گل و 6 ریباند داشت. اوان فورنیه نیز 22 امتیاز برای مجیک به دست آورد.

دیدار دو تیم بیسبال ایندیانا و کلیولند کابز با عنوان «سری جهانی» نیز همزمان با این بازی برگزار و از طریق اسکوربورد سالن شهر کلیولند پخش می‌شد که مورد استقبال شدید تماشاگران قرار گرفت. «تاریون لو» سرمربی تیم کلیولند نیز بعد از بازی اعتراف کرد که برای لحظاتی به جای دیدن بازی تیمش، دیدار بیسبال را تماشا کرده است.

تیم شیکاگو بولز در سالن یونایتد سنتر بر میهمان خود ایندیانا پیسرز غلبه کرد. در این بازی داگ مک‌درمونت، جیمی باتلر و راجون روندو به ترتیب 23، 16 و 13 انتیاز برای بولز کسب کردند.

نتایج دیدارهای صبح امروز به شرح زیر است:

بوستون 104 – شارلوت 98

اورلاندو 99 – کلیولند 105

ممفیس 104 – نیویورک 111

ایندیانا 101 – شیکاگو 118

بروکلین 108 – میلواکی 110

نیواورلینز 79 – سان آنتونیو 98

پورتلند 115 – دنور 113

مینه‌سوتا 103 – ساکرامنتو 106

در پایان بازی‌های امروز تیم‌های کلیولند، آتلانتا و شیکاگو در صدر کنفرانس شرق و تیم‌های فیلادلفیا و اورلاندو در قعر این کنفرانس هستند. در کنفرانس غرب هم سان آنتونیو، اوکلاهماسیتی و کلیپرز صدرنشین هستند و فینیکس و نیواورلینز در انتهای جدول ایستاده‌اند.