بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: امسال قرعه به نام من در آمد تا آقای گل هلند شوم. نکات مثبتی بود تا شناخت نسبت به فوتبال و فرهنگ ایران در هلند بیشتر شود.

به گزارش مرور نیوز، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران، علیرضا جهانبخش در گفتگو با رادیو تهران به سوالاتی پاسخ داد.

علیرضا جهانبخش درباره درخشش در لیگ هلند به رادیو تهران گفت: باوجود من و رضا قوچان نژاد نگاه ها در هلند به فوتبال ایران زیاد بود. حتی وقتی به جام جهانی صعود کردیم، بازتاب صعودمان گسترده بود. امسال برای هلند سال خوبی نبود چون به جام جهانی نرفت. برای همین تمرکز آنها روی بازیکنان خارجی بود که در لیگ هلند بازی می کردند و به جام جهانی رفته بودند. به هر حال تلاش کردیم نمایندگان خوبی برای ایران باشیم. هلندی ها دوست دارند راجع به فرهنگ، مردم و فوتبال ایران اطلاعات داشته باشند.

شناخت نسبت به فوتبال و فرهنگ ایران در هلند بیشتر شد

وی افزود: امسال قرعه به نام من در آمد تا آقای گل هلند شوم. نکات مثبتی بود تا شناخت نسبت به فوتبال و فرهنگ ایران در هلند بیشتر شود.

بازیکن تیم ملی ایران در خصوص اینکه امیر هاشمی مقدم مدیربرنامه هایش گفته بود حتی در ازای دریافت ۱۰۰ میلیون یورو جهانبخش را به لیگ های عربی نمی فرستد، تصریح کرد: بله من می خواهم بالاتر بروم. دوست داشتم پله پله قدم بردارم. خدا را شکر که تا حالا همه چیز خوب پیش رفته است. هدف بعدی من سطح بالاتری در فوتبال است. امیدوارم بتوانم رو به جلو حرکت کنم. حتی انتخاب آخر من هم آمدن به فوتبال خاورمیانه نیست.

علیرضا جهانبخش

جهانبخش درباره وضعیتش برای فصل آینده گفت: یکسری پیشنهادات بوده که راحت می شود درباره آن صحبت کرد؛ مثل پیشنهاداتی از خاورمیانه، چین و آمریکا که بحث مالی برای آن ارجح است ولی هدف من فعلا این چیزها نیست. درباره تیم جدیدم هنوز صحبتی نکرده ام. دوست دارم زمان بگذرد و بعد تصمیم جدی بگیرم.

وی در پاسخ به این سئوال که دوست دارد حضور در کدام لیگ ها را تجربه کند؟ تصریح کرد: نام بردن از یک لیگ خاص سخت است. از قدیم علاقه ها و هدف هایی داشتم. تا الان که همه چیز خوب پیش رفته است ولی لیگ های انگلیس، اسپانیا و آلمان جذاب است. تمام فوتبالیست ها دوست دارند در این کشورها بازی کنند ولی نمی خواهم قدم خیلی خیلی بزرگی بردارم تا به فوتبال و حس خوبم نزدیک نباشد. می خواهم شرایط برایم مناسب باشد. هرچه حسم نسبت به باشگاه نزدیکتر باشد، عملکرد بهتری دارم.

بازیکن تیم ملی ایران درباره حضورش در دومین جام جهانی پیاپی اظهار کرد: طبیعی است که انتظارات از من بیشتر شود. مردم ما به تیم ملی و فوتبال علاقه دارند و همیشه انتظارات بالا است. در اولین جام جهانی خیلی جوان بودم ولی الان تجربه ام بیشتر شده است. هم من و هم تمام بازیکنان سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.