اسپانسر باشگاه بارسلونا با حضور در تمرینات این تیم جدیدترین محصولات خود را در اختیار بازیکنان بارسلونا قرار داد.

به گزارش مرور نیوز، بازیکنان بارسلونا در آخرین جلسه تمرینی تیمشان با یک اتفاق ویژه روبرو شدند. در این جلسه تمرینی، شرکت تولید کننده اتومبیل‌های آئودی که اسپانسر این باشگاه است، با حضور در تمرینات بارسلونا جدیدترین محصولات خود را به باریکنان ارائه داد. 

بازیکنان جدید بارسلونا نظیر اومتیتی و لوکاس دینیه که قبلا عضو بارسلونا نبودند، برای اولین بار صاحب این خودرو شدند و کلید ماشین جدید خود را دریافت کردند. تمامی بازیکنان بارسلونا در تست خودروها آئودی حاضر شدند. بسیاری از بازیکنان بارسلونا که صاحب فرزند هستند، خودرو چهاردر آئودی Audi Q7 را انتخاب کردند که 60 هزار یورو قیمت دارد. 

نیمار، خاویر ماسکرانو و مارک آندره تراشتگن، جز بازیکنانی بودند که خودرویی متفاوت انتخاب کردند. انتخاب این بازیکنان Audi RS7 بود که 143 هزار یورو قیمت دارد.

در هر صورت آخرین جلسه تمرینی بارسلونا با حضور اسپانسر آلمانی در محل تمرینات این تیم با شادابی خاصی پیگیری شد تا روحیه بازیکنان این تیم قبل از دیدار با گرانادا بالا برود. این تیم همچنین باید در اواسط هفته در لیگ قهرمانان اروپا به انگلیس سفر کند و دیدار برگشت خود را برابر منچسترسیتی برگزار کند. پیروزی بارسلونا برابر سیتی باعث خواهد شد تا صعود بارسلونا به مرحله بعد تقریبا قطعی شود.