تیم فوتبال استقلال در پایان مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا سومین تیمی است که در پاس‌های ارسالی دقت زیادی داشته است. نماینده ایران بعد از تیم‌های ژاپنی و عربستانی قرار دارد.

به گزارش مرور نیوز، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای غرب آسیا به پایان رسید و دو تیم ایرانی استقلال و پرسپولیس توانستند با صعود از این مرحله به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه یابند. استقلال و پرسپولیس در این مسابقات ۸ بار به میدان رفته اند و هر دو تیم موفق شدند بعنوان سرگروه از گروه‌های مقدماتی که در آن حضور داشتند به مرحله بعد صعود کنند. هر دو تیم دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی را به میزبانان خود واگذار کردند و هر دو تیم در ورزشگاه آزادی و در حضو ده‌ها هزار هودار توانستند در بازی برگشت جبران مافات کرده و به مرحله بعدی صعود کنند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و پیکان

ژاپن با میزان دقت ۸۵‌ درصد دقیق ترین تیم این مسابقات شد

در این مسابقات کاوازاکی فرونتال ژاپن با میزان دقت ۸۵‌ درصد دقیق ترین تیم این مسابقات شد و الهلال با ۸۴‌ درصد دقت دومین تیم دقیق مسابقات لقب گرفت. بعد از این دو تیم که هر دو نیز موفق به صعود از مرحله گروهی مسابقات نشدند، استقلال تهران با ۸۲‌ درصد دقت سومین تیم دقیق مسابقات شد. آبی پوشان به طور متوسط در هر بازی ۴۳۸ بار توپ را بین خود رد و بدل کردند و دقت ارسال این پاس‌ها ۸۲‌ درصد بود تا این تیم با این آمار خوب سومین تیم دقیق مسابقات در لیگ قهرمانان آسیا باشد.