سرمربی منچستریونایتد دراره اینکه این بازی ممکن است آخرین حضور آنتونیو کونته روی نیمکت ذخیره‌های چلسی باشد؟ گفت‌: اگر هم بازی آخر کونته باشد، انگیزه او برای پیروز نشدن را شامل نمی‌شود، چون او در هر مسابقه با انگیزه برد به میدان می‌رود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد و چلسی امشب (شنبه 29 اردیبهشت 97) باید در فینال جام حذفی انگلیس برابر هم به میدان بروند.

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد درباره تقابل مجدد با هواداران چلسی، گفت‌: هواداران ممکن است نسبت به من حس بدی داشته باشند و یا از من متنفر باشند و بخواهند بی‌احترامی کنند ولی من در طول مدتی که از سال ۲۰۰۴ در چلسی بودم و تا زمانی که از این تیم اخراج شدم همیشه حمایت کامل و بی‌قید و شرط هواداران چلسی را حس می‌کردم و هیچ وقت هم شما نمی‌توانید یک کلمه بد درباره آن‌ها از من شنیده باشید.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد در ادامه‌، ‌اضافه کرد: در بازی با چلسی داوید دخئا به جای سرخیو رومرو درون دروازه‌ خواهد ایستاد چون رومرو کمی مصدوم است و در این بازی نمی‌تواند بازی کند.

آقای "خاص" در پایان و در پاسخ به این سوال که این بازی ممکن است آخرین حضور آنتونیو کونته روی نیمکت ذخیره‌های چلسی باشد؟ گفت‌: من واقعا شرایط کونته را نمی‌دانم و تا زمانی که چیزی رسمی نشود، نمی‌توان درباره آن صحبتی کرد. هر چند اگر هم بازی آخر کونته باشد، انگیزه او برای پیروز نشدن را شامل نمی‌شود، چون او در هر مسابقه با انگیزه برد به میدان می‌رود.