رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: زمان نقل و انتقالات تابستانی فصل ۹۸-۹۷ از تاریخ ۲۳خرداد ۱۳۹۷ آغاز می شود و ‌در روز سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ به پایان می رسد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران؛ فریبرز محمودزاده رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: با توجه به جلساتی که با ریاست محترم سازمان ‌لیگ و اعضای کمیته های مختلف داشتیم زمان نقل و انتقالات تابستانی فصل ۹۸-۹۷ از تاریخ ۲۳خرداد ۱۳۹۷ آغاز می شود و ‌در روز سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ به پایان می رسد. به دلیل آنکه طبق قوانین فیفا زمان نقل و انتقالات تابستانی می ‌تواندحداکثر ۸۴ روز باشد ما هم برای استفاده بهتر باشگاه ها از نقل و انتقالات حداکثر زمان ممکن یعنی ۸۴ روز را برای نقل ‌و انتقالات لحاظ نمودیم. ‌

محمودزاده تصریح کرد: با توجه به اخباری که چند روز گذشته در رسانه ها اعلام شده زمان صحیح پایان نقل و انتقالات روز ‌سه شنبه۱۳ شهریور ۱۳۹۷ خواهد بود که با الگوبرداری از قوانین نقل و انتقالات لیگ های معتبر دنیا، در ۵ یا ۶ هفته ابتدایی ‌مسابقات لیگ برتر با پایان نقل و انتقالات همخوانی داشته که تیم ها می توانند در ۵ یا ۶ هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر نیز ‌فهرست خود را تصیح و تکمیل کرده و طبق قوانین نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظرشان را جذب نمایند.