سرمربی سایپا پاسخ به این سوال که آیا هدف‌تان برای رسیدن به سهمیه جام حذفی است یا لیگ برتر گفت: فرقی نمی‌کند که چطور سهمیه آسیا را کسب کنیم.

به گزارش مرور نیوز، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل بادران اظهار داشت: به سهم خودم روز مربی را به همه مربیان کشورمان و حتی مربیان خودم که برایم زحمت کشیدند تبریک بگویم، مهمترین آنها منصور پورحیدری است و برای او آرزوی سلامتی داریم. امیدوارم که به ورزش برگردد.

وی افزود: بازی با بادران دومین بازی ما در جام حذفی است، این تیم در میانه جدول لیگ دسته اول است و آنها را خوب می‌شناسیم، کادرفنی آنها اکبر میثاقیان است که با او سال‌ها رفیق هستیم. امروز تقابل با آنها رقابت سالم ورزشی است و امیدواریم که برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه تصریح کرد: یکی از جذابیت‌های جام حذفی این است که اگر شکست بخوریم دیگر جای جبران ندارد به خصوص برای تیم‌هایی که در این جام راه قهرمانی را دنبال می‌کنند ولی در لیگ برتر متفاوت است و شما جای جبران دارید. هدف‌گذاری ما از حضور در جام حذفی این بوده که از این مسیر بتوانیم سهمیه آسیا را کسب کنیم و امیدواریم به خاطر این هدف‌مان از تیم بادران عبور کنیم.

فرکی در پاسخ به این سوال که آیا هدف‌تان برای رسیدن به سهمیه جام حذفی است یا لیگ برتر، گفت: فرقی نمی‌کند که چطور سهمیه آسیا را کسب کنیم، وقتی هدف‌گذاری ما سهمیه باشد از هر مسیری دوست داریم به آن برسیم. جام حذفی فرصت است و باید منطقی فکر کنیم. در لیگ هم تلاش می‌کنیم اما شرایط دشوارتر است، مطمئنا در لیگ راه خودمان را می‌رویم. جام حذفی راه ساده‌ای نخواهد بود اما جام شگفتی‌هاست و استرس بازی کردن در آن بیشتر از لیگ برتر است.