هافبک بلژیکی رم گفت: سخت است که بفهمم چرا در فهرست نهایی قرار نگرفتم. حضور در جام جهانی زیبا و جذاب است. ناراحتم که چنین فرصت بزرگی را از دست دادم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از  فوتبال ایتالیا، راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی رم در چند سالی که برای رم به میدان رفته همواره از  بهترین بازیکنان تیمش بوده است. ناینگولان امید زیادی داشت که بتواند به تیم‌ ‌ملی کشورش دعوت شود و در جام جهانی 2018 روسیه حضور پیدا کند.

کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که هافبک رم در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال بلژیک برای حضور در روسیه قرار نگیرد اما روبرتو مارتینس سرمربی بلژیک چنین تصمیمی را گرفت که با ناراحتی شدید ناینگولان مواجه شده است.

هافبک رم نمی‌تواند دعوت نشدن برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را باور کند. ناینگولان گفت‌: برایم بسیار سخت است که باور کنم به تیم ملی دعوت نشده‌ام و جام جهانی را از  دست داده‌ام. از کودکی رویای من حضور در جام جهانی بوده است. شایسته حضور در این رقابت بزرگ بودم اما نمیدانم چرا که دعوت نشدم.

او ادامه‌ داد: سخت است که بفهمم چرا در فهرست نهایی قرار نگرفتم. حضور در جام جهانی زیبا و جذاب است. ناراحتم که چنین فرصت بزرگی را از  دست دادم.