​نخستین مرکز رسانه‌ای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مسکو راه‌اندازی شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سرویس رسانه‌ای روسیه 2018، ساعت 10 صبح امروز (دوشنبه) نخستین مرکز رسانه‌ای جام جهانی 2018 فوتبال در خیابان دمیتروفکا مسکو افتتاح شد و هر روز تا ساعت 19 فعالیت خواهد داشت. در 10 شهر باقی‌مانده میزبان دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه مراکز رسانه‌های تا چهارشنبه هفته آینده مورد بهره‌برداری رسمی قرار می‌گیرند.

در مراکز رسانه‌ای فیفا برنامه‌های مختلف کاربردی و فرهنگی برای روزنامه‌نگاران دارای مجوز فیفا ارائه خواهد شد. نشست‌های خبری با مسئولان شهری و نمایندگان بخش‌های مختلف گردشگری، حضور ستاره‌های مشهور فرهنگ و هنر و بازدید از موزه‌ها از دیگر بخش‌های متنوع در مراکز رسانه‌های جام جهانی 2018 روسیه هستند. همچنین روزنامه‌نگاران در این مرکز قادر به استقرار در محل مناسب جهت انجام فعالیت‌های کاری و دسترسی به اینترنت وای‌فای رایگان و کمد شخصی با امکان تماشای بازی‌ها خواهند داشت. معرفی شهرهای میزبان جام جهانی 2018 روسیه و گردشگری شهری نیز در مراکز رسانه‌ای برای روزنامه‌نگاران در نظر گرفته شده است.

روسیه برای نخستین بار در تاریخ جام‌های جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

انتهای پیام/