طبق شنیده ها رفیعی تصمیم خود را گرفته و در صورت بازگشت به لیگ ایران فقط قصد بازی کردن برای پرسپولیس را دارد.

به گزارش مرور نیوز، سروش رفیعی در نقل و انتقالات لیگ هجدهم 3 مشتری بزرگ دارد. پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی خواهان جذب سروش رفیعی هستند. طبق شنیده ها رفیعی تصمیم خود را گرفته و در صورت بازگشت به لیگ ایران فقط قصد بازی کردن برای پرسپولیس را دارد. پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی محروم است و در صورتی که این محرومیت بخشیده نشود، رفیعی باید تا نیم فصل برای بازی کردن در این تیم صبر کند.

سپاهان و تراکتورسازی پیشنهاد های مالی سنگینی را به سروش رفیعی دادند، اما سروش به آن ها اعلام کرد که در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند. وی اعلام کرد در صورت محرومیت پرسپولیس تا نیم فصل می تواند برای آن ها بازی کند که این پیشنهاد مسئولان دو تیم از این پیشنهاد استقبال نکردند و احتمالا موضوع جذب رفیعی برای سپاهان و تراکتورسازی بسته خواهد شد. البته منتفی شدن انتقال به یکی از این دو تیم در صورتی کاملا منتفی می شود که رفیعی روی بازی کردن تا نیم فصل اصرار داشته باشد.

در این بین باشگاه نساجی که تازه به لیگ برتر آمده است، نسبت به جذب سروش رفیعی تا نیم فصل خوش بین است. سروش نیز نسبت به این انتقال بی میل نیست، زیرا تمرینات نساجی در تهران برگزار می شود. به همین دلیل نساجی مازندران می تواند گزینه جذابی برای رفیعی باشد.

البته در کنار این گزینه ها فولاد خوزستان را نمی شود فراموش کرد که سروش رفیعی شاید تا نیم فصل راهی این تیم شود. رفیعی سابقه حضور در فولاد را دارد و مدتی است با این تیم دچار اختلاف شده و بازی تا نیم فصل می تواند اختلافات را از بین ببرد.