مهاجم آرژانتینی در مورد وابستگی بارسلونا به او گفت: بهترین باشگاه جهان نمی‌تواند تنها به یک بازیکن وابسته باشد. تیم ما از قدرت بالایی برخوردار است و بازیکنان سطح بالایی در بارسلونا بازی می‌کنند به همین خاطر نمی‌توانیم بگوییم بارسا وابسته به مسی است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از آس، لیونل مسی مهاجم بارسلونا در یک مصاحبه اختصاصی با روزنامه اسپورت کاتالونیا درباره شرایط کنونی‌اش، مسائل مالیاتی، زین‌الدین زیدان، آنتوان گریزمان و... صحبت کرد. مهاجم بارسلونا گفت: با فتح دوگانه سال خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما همیشه به دنبال فتح لیگ قهرمانان هستیم اما امسال این اتفاق نیفتاد. با این حال چیزی از شایستگی ما کم نمی‌شود. در طول یک سال تنها سه شکست خوردیم و یکی از آن‌ها باعث شد از لیگ قهرمانان حذف شویم. در مجموع سال فوق‌العاده‌ای را سپری کردیم.

ستاره آبی اناری‌ها در ادامه اظهار کرد: دوست داریم عناوین بیش‌تری کسب کنیم. در سه دوره اخیر لیگ قهرمانان در مرحله یک چهارم نهایی حذف شدیم و نتوانستیم به مراحل بالاتر صعود کنیم. امسال این اتفاق در رم افتاد که از همه تلخ‌تر بود.

بازیکن آرژانتینی افزود: تنها چیزی که می‌خواهم این است که در همه بازی‌ها پیروز شویم و دیگر تیم‌ها نتوانند به آن برسند. به عنوان یک بارسایی دوست ندارم پیروزی حریف اصلی‌مان رئال مادرید را ببینم.

انتظار استعفای زیدان را نداشتم

زین‌ الدین زیدان دو هفته پیش از سمت خود به عنوان سرمربی رئال مادرید استعفا کرد. مسی در این رابطه گفت: از این اتفاق شگفت‌زده شدم و انتظار چنین چیزی را نداشتم. او دلایل خودش را داشت.

باید بهترین‌ها را در اختیار داشته باشیم

باشگاه بارسلونا به دنبال امضای قرارداد با آنتوان گریزمان است. ستاره آبی اناری‌ها در این رابطه اظهار کرد: نمی‌دانم امضای قرارداد با این بازیکن از همه چیز مهم‌تر است یا نه اما اگر می‌خواهیم فاتح مسابقه‌هایی مانند لیگ قهرمانان شویم، باید بهترین‌ها را در اختیار داشته باشیم. گریزمان یکی از آن‌هاست.

به دنبال بهترین مسیر برای خود هستم

مسی در مورد مربی‌گری پس از بازنشستگی‌اش اظهار کرد: خودم را در آینده به عنوان یک سرمربی نمی‌بینم ولی کسی نمی‌داند چند سال بعد چه اتفاقاتی خواهد افتاد. زیدان نیز پیش از مربی‌ شدن چنین حرفی را زده بود اما به این حرفه‌ پرداخت. من سال به سال برنامه‌ریزی می‌کنم و از آن لذت می‌برم. به دنبال بهترین مسیر برای خود هستم و سعی خواهم کرد بهترین انتخاب‌ها را داشته باشم.

مهاجم آرژانتینی در مورد وابستگی بارسلونا به او گفت: بهترین باشگاه جهان نمی‌تواند تنها به یک بازیکن وابسته باشد. تیم ما از قدرت بالایی برخوردار است و بازیکنان سطح بالایی در بارسلونا بازی می‌کنند به همین خاطر نمی‌توانیم بگوییم بارسا وابسته به مسی است.

ستاره آلبی سلسته در مورد احساسش نسبت به کاتالونیا گفت: احساس می‌کنم یک کاتالانی هستم چون در این ایالت بزرگ شده‌ام و در این‌جا به فوتبال خود ادامه دادم. بارسلونا را در ۱۳ سالگی شناختم و در نخستین سال‌های حضورم با همه چیز آشنا شدم. عاشق بارسلونا هستم. فرزندانم در این شهر متولد شده‌اند. درست است که آن‌ها ریشه آرژانتینی دارند ولی در این شهر زندگی می‌کنند و عادت‌های کاتالانی دارند.

مهاجم شماره ۱۰ بارسلونا در مورد لحظات سختش در این باشگاه اظهار کرد: در برخی از لحظات گریه کردم. این اتفاقی عادی است. زمانی که همه چیز مطابق انتظار پیش نمی‌رود، شما ناراحت می‌شوید. در سالی که مشکل مالیاتی پیدا کردم، سخت‌ترین دوران خود را سپری کردم. به افسردگی نرسیدم اما روش حمله به من و صحبت‌ها در مورد من، پدرم و مردمم خیلی ناراحت کننده و آزار دهنده بود. با این حال مردم، باشگاه بارسلونا و کاتالونیا از من حمایت کردند. این حمایت باعث شد احساس بهتری داشته باشم. احساس می‌کنم قضیه فرار مالیاتی از طرف مادریدی‌ها برنامه‌ریزی شده بود و می‌خواستند به من ضربه بزنند تا مرا ضعیف کنند.

مسی افزود: شرایط سختی داشتم. سال جام جهانی بود. من آسیب دیدگی جزئی نیز داشتم و مجبور بودم این شرایط سخت را نیز پشت سر بگذارم. شایعات زیادی وجود داشت. سعی کردم خودم را آرام کنم.

هدف ما در جام جهانی پیش‌رو مانند گذشته است

ستاره آلبی سلسته درباره جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: در جام جهانی نتایج خوبی کسب نکردیم علاوه بر این سه سال پیاپی به سه فینال (دو فینال کوپا آمه ریکا و یک فینال جام جهانی) رسیدیم اما نتوانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم. هدف ما در جام جهانی پیش‌رو مانند گذشته است و به دنبال فتح آن هستیم. برزیل، اسپانیا، فرانسه، آلمان و بلژیک رقیبان اصلی ما محسوب می‌شوند. در جام جهانی پیش رقابت نزدیک خواهد بود.