ستاره پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس گفت: انگلیس تیم بسیار خوب و با کیفیتی دارد. آن‌ها بازیکنانی با توانایی و مهارت بالا در ترکیب خود دارند و می‌تواند جام را بالای سر بردند. البته در جام جهانی هر احتمالی وجود دارد و باید منتظر نتایج غیرقابل انتظار بود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اسکای اسپورت، تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس با هدایت گرت ساوت گیت یکی از شانس‌های قهرمانی در روسیه است.

روبرتو کارلوس، ستاره پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس به ستایش از شاگردان ساوت گیت پرداخت و از شانس بالای آن‌ها برای کسب عنوان قهرمانی سخن به میان آورد.

او گفت‌:  از نظر من تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل شانس نخست کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید اما اگر بخواهم بعد از برزیل شانس اصلی دیگر قهرمانی را معرفی کنم خواهم گفت‌ که تیم‌ ‌ملی فوتبال انگلیس.

کارلوس ادامه‌ داد: انگلیس تیم بسیار خوب و با کیفیتی دارد. آن‌ها بازیکنانی با توانایی و مهارت بالا در ترکیب خود دارند و می‌تواند جام را بالای سر بردند. البته در جام جهانی هر احتمالی وجود دارد و باید منتظر نتایج غیرقابل انتظار بود.

تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل با تیم‌های صربستان، کاستاریکا و سوییس هم گروه است. این‌ در حالی است که انگلیس تیم‌های تونس، پاناما و بلژیک را در گروه خود می‌بیند.