دروازه‌بان تیم ملی اروگوئه گفت: همه ما می‌دانیم که شروع تورنمت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین خاطر بازی با مصر حساس‌ترین بازی برای ما محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اکسپرس، تیم ملی فوتبال اروگوئه در دومین دیدار جام جهانی 2018 روسیه، به مصاف مصر خواهد رفت. حضور محمد صلاح بهترین بازیکن مصر در این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و هنوز معلوم نیست این بازیکن به این دیدار خواهد رسید یا خیر.

فرناندو موسلرا، دروازه‌بان تیم ملی اروگوئه که در گالاتاسرای ترکیه بازی می‌کند درباره بازی با مصر گفت:‌ همه ما می‌دانیم که شروع تورنمت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین خاطر بازی با مصر حساس‌ترین بازی برای ما محسوب می‌شود. ما خودمان را مدعی قهرمانی و مدعی اول شدن در گروه نمی‌دانیم و بر این باور هستیم که هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد و تنها ۹۰ دقیقه مسابقه است که همه چیز را تعیین می‌کند. بازی با مصر هم دشواری‌های زیادی دارد ولی با شناخت خوبی که از این تیم داریم، برای کسب برد به میدان خواهیم رفت.

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: همان‌طور که لوییس سوارس گفت، ما دوست داریم برابر بهترین‌ها به میدان برویم و خودمان را بسنجیم و به همین خاطر دوست داریم که برابر محمد صلاح هم بازی کنیم. امیدواری او به بازی اول تیمش در جام جهانی برسد و بتوانیم برابر او بازی کنیم.

تیم ملی اروگوئه مدعی نخست گروه اول جام جهانی روسیه است.