مدافع تیم ملی فوتبال برزیل گفت: شاید به میلان برگردم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم. بازگشت من و کار کردن با گتوزو زیبا خواهد بود. گتوزو بهترین گزینه برای میلان کنونی است.

به گزارش مرور نیوز ‌به نقل از مدیاست، تیاگو سیلوا با درخشش در میلان توانست لقب "صخره" را به خود اختصاص دهد.

این بازیکن برزیلی توانست با میلان قهرمانی در سری A را به دست آورد اما  مشکلات مالی روسونری باعث شد تا او به همراه زلاتان ایبراهیموویچ راهی پاری ‌سن‌ ژرمن شود.

سیلوا مدافع تیم ملی فوتبال برزیل از علاقه خود برای بازگشت به میلان سخن به میان آورد و گفت‌: میلان برای همیشه در قلب من باقی خواهد ماند. چگونه می‌توانم به پیشنهاد این تیم برای بازگشت نه بگویم؟ صحبت کردن درباره آینده اصلا آسان نیست. در فوتبال به هیچ چیزی نمی‌توان نه گفت‌.

او ادامه‌ داد: هر احتمالی وجود دارد. شاید به میلان برگردم و با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کنم. بازگشت من و کار کردن با گتوزو زیبا خواهد بود. گتوزو بهترین گزینه برای میلان کنونی است.

این مدافع برزیلی در پایان سخنانش گفت‌: فوتبال ایتالیا و اروپا به میلان واقعی و بزرگ نیاز دارد. میلان برای بازگشت به روزهای خوب خود کار سختی پیش‌رو دارد و نیاز به تغییرات اساسی دارد. گتوزو می‌تواند  زمینه را برای بازگشت این تیم به روزهای خوب فراهم کند. او مربی شجاعی است و هرگز تسلیم نمی‌شود.