هافبک تیم ملی فوتبال ایران از پیروزی برابر مراکش گفت: واقعا مدافعان و هافبک‌های ما در این مسابقه بی‌نظیر ظاهر شدند. خوشحالم که این تلاش‌ها نتیجه داد و ما توانستیم بازی را برنده شویم.

به گزارش مرور نیوز، تیم ملی فوتبال ایران توانست گل با ارزشی برابر مراکش در جام جهانی 2018 روسیه به ثمر برسانند. گلی که حکم به پیروزی برابر مراکش داد. سامان قدوس یکی از بازیکنانی بود که در اواخر مسابقه به میدان آمد تا نقشی در این پیروزی داشته باشد. 

قدوس بعد از پایان بازی گفت: ما توانستیم به خوبی بازی را کنترل کنیم و من فکر می‌کنم از موقعیتی هم که داشتیم به خوبی بهره بردیم. نمایش مدافعان ما در این بازی شاهکار بود. واقعا مدافعان و هافبک‌های ما در این مسابقه بی‌نظیر ظاهر شدند. خوشحالم که این تلاش‌ها نتیجه داد و ما توانستیم بازی را برنده شویم.

لژیونر فوتبال ایران که در سوئد بازی می‌کند گفت: در این بازی کمی از توپ‌های بلند هم استفاده کردیم و برد ارزشمندی به دست آوردیم.

او در پاسخ به این سوال که مراکشی‌ها ادعا کردند ایران فوتبال دفاعی و بدی به نمایش گذاشت گفت: ما آن طور که باید بازی کردیم و تاکتیک‌های خوبی برای مسابقه داشتیم و خوشبختانه این تاکتیک‌ها نتیجه داد. من خودم خیلی خوشحالم که توانستم برای تیم ملی بازی کنم و خوشحالم که ضربه آزاد را برای ایران گرفتم و آن ضربه به گل منجر شد. تا الان بزرگ‌ترین بازی من برابر آرسنال بود ولی این بازی واقعا از همه نظر با آن بازی فرق می‌کرد.