مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی برابر مراکش گفت: از این به بعد باید تلاش خود را برای دو مسابقه دیگر بگذاریم و به بازی برابر اسپانیا و پرتغال فکر کنیم. امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم و به دور بعد صعود کنیم.

به گزارش مرور نیوز، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران  پس از پیروزی برابر مراکش در جام جهانی 2018 روسیه در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: همه امامان شیعه و سنی را صدا زدم و مورد خطاب قرار دادم. خدا را شکر پیروز شدیم.

وی افزود: ما از مراکش نترسیده بودیم و کار عقلانی که انجام داده بودیم جواب داد و توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.ما عجله نکردیم تا دقیقه ۹۵ صبر کردیم و سرانجام به نتیجه رسیدیم. از این به بعد باید تلاش خود را برای دو مسابقه دیگر بگذاریم و به بازی برابر اسپانیا و پرتغال فکر کنیم. امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم و به دور بعد صعود کنیم.

آزمون اضافه کرد: خدا را شکر مردم ایران خوشحال هستند و این برد را به مادر سامان قدوس تقدیم می‌کنیم. امیدواریم مادر سامان به سلامتی کامل برسد و بتواند به خوبی ما را تشویق کند. ما باید در بازی‌های بعدی باهوش‌تر کار کنیم و به راحتی تسلیم اسپانیا و پرتغال نمی‌شویم و به آن‌ها نمی‌گوییم که سه امتیاز از ابتدا برای آن‌ها است. من مقابل تیم‌های بزرگی چون اتلتیکو، بایرن مونیخ و آژاکس بازی کردم و تیم کوچکی نخواهیم بود. بازی مقابل اسپانیا انگیزه ویژه‌تری خواهد داشت.