مدیرعامل باشگاه سپاهان در نشست خبری درباره برنامه‌های این باشگاه گفت در دو فصل گذشته در فوتبال بزرگسالان موفق عمل نکرده ایم.

به گزارش مرور نیوز،  نشست خبری باشگاه سپاهان اصفهان امروز (شنبه)‌ با حضور مدیران و کادرفنی جدید تیم فوتبال این باشگاه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.

مسعود تابش در این نشست خبری بیان کرد: پیروزی تیم ملی ایران را تبریک می‌گویم. به هر حال ما پیروز شدیم و امیدوارم باز هم شانس بیاوریم تا از گروهمان صعود کنیم. اگر این پیروزی‌ها به دست بیاید شرایط فوتبال ایران متفاوت خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان همچنین با اشاره به حضور دو پیشکسوت باشگاه در این نشست گفت:‌ از این پس به صورت پرسنلی در خدمت آقای کیومرث فرحناک و حسام فتاحی در باشگاه هستیم و هدایایی نیز امروز به آن‌ها تقدیم خواهد شد.

 این دو پیشکسوت باشگاه سپاهان این روزها با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند.

تابش در پاسخ به پرسشی درباره رشته‌های منهای فوتبال باشگاه توضیح داد: متاسفانه در دو فصل اخیر در فوتبال بزرگسالان موفق نبودیم اما سایر تیم‌های ما بسیار موفق بودند. دوچرخه سواری، هندبال و تیراندازی ما فعال هستند و در شمشیربازی، ووشو موفق بوده‌ایم. در فوتبال نیز آکادمی‌های ما فعال هستند و در تمام رده‌هایش به مقام رسیده‌ایم. با این حال ویترین ما تیم فوتبال بزرگسالان است. ما دارای 2919 ورزشکار،‌ مربی و پزشک و ... هستیم. همچنین 70 نفر ملی‌پوش در رشته‌های مختلف داریم. امسال نیز به دنبال تشکیل تیم قدرتمند و بازگشت به روزهای گذشته هستیم. این موضوع در حکم مدیرعاملی من از سوی مدیرعامل سپاهان قید شده و من موظف به انجام آن هستم.