مدیران باشگاه بارسلونا به دنبال جذب تیاگو آلکانترا، هافبک سابق خود هستند و در همین راستا مذاکراتی با بایرن مونیخ انجام دادند

به گزارش مرور نیوز، چند روز قبل گریژمان در مصاحبه‌ای اعلام کرد قرارداد خود با اتلتیکو مادرید را تمدید کرده و در این باشگاه باقی می‌ماند.


حال طبق اعلام روزنامه مارکا بلافاصله بعد از اعلام تصمیم این بازیکن فرانسوی مدیران باشگاه بارسلونا تصمیم گرفتند مقدمات حضور تیاگو آلکانترا را به ترکیب خود فراهم کنند و مذاکراتی را باشگاه بایرن مونیخ انجام دادند.


این هافبک در کمپ لاماسیا رشد کرده است و کاملا با فلسفه بازی کاتالان‌ها آشنایی دارد. اما در راه انتقال این بازیکن دو مانع وجود دارد. اول بر سر قیمت این بازیکن که باید با بایرن مونیخ توافقات لازم انجام شود و دومین مانع بر سر سیاست‌های جدید بارسلونا بعد از آمدن پپ سگورا به جمع کاتالان‌ها است. طبق آخرین تصمیمات باشگاه بارسلونا قصد ندارد بازیکنی که این تیم را ترک کرده دوباره جذب کند و به دنبال است سرمایه خود را در بخش‌های دیگری متمرکز کند.


در حال حاضر تیاگو تنها گزینه کادرفنی برای حضور در بارسلونا است و با این حال فرانک دی یانگ هافبک جوان آژاکس و ایلکای گودوغان را هم تحت نظر دارد.