سرمربی تیم ملی برزیل گفت: تیم ملی فوتبال برزیل به دنبال آن است تا در جام جهانی 2018 روسیه به فینال برسد و ششمین قهرمان را برای تاریخ فوتبال این کشور رقم بزند.

به گزارش مرور نیوز به نقل ازفوتو مب؛ مارسلو ویرا فوق ستاره تیم ملی فوتبال برزیل قرار است تا در جام جهانی 2018 روسیه به همراه تیته ، سرمربی تیم ملی برزیل برای کسب ششمین جام جهانی تاریخ این کشور تلاش های فراوانی را انجام دهد.به دنبال این موضوع مارسلو در رابطه با تیم حضور موثرش در تیم ملی برزیل گفت: تیم ملی فوتبال برزیل به دنبال آن است تا در جام جهانی 2018 روسیه به فینال برسد و ششمین قهرمان را برای تاریخ فوتبال این کشور رقم بزند. من به عنوان هدایت کننده تیم ملی برزیل در زمین بازی فشار زیادی را باید تحمل کنم و نقش بسیار مهمی را در زمین فوتبال دارم.

او ادامه داد: دیگر بازیکنان هم برای موفقیت تیم ملی برزیل باید کمک کنند. من نیز به سن 30 سالگی رسیده ام و تجربه ام در زمین فوتبال بسیار زیاد است و همه چیز درباره با آن را می دانم.

مارسلو در ارتباط با رشته ابتدایی و موفقیت اولیه خود یعنی فوتبال ساحلی گفت: رویای کسی که از فوتبال ساحلی به فوتبال آمده و در تیم ملی فوتبال برزیل خود به یکی از بهترین بازیکنان زمین شوید، بسیار سخت است و این موضوعی نیست که بتوان با پول آن را خرید.

مارسلو درباره با باخت سنگین برابر تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 برزیل گفت:این ها همگی اتفاقاتی هستند که در فوتبال وجود دارند. من آرزو می کنم که در این دوره از جام جهانی متفاوت باشیم و هیچ آسیبی را در جام جهانی نبینم زیرا به دنبال آسیب تصمیم به بازنشستگی خواهم گرفت. من به دنبال یک هدف هستم و تمام تمرکز خود را به روی آن خواهم گذاشت و نیم گذارم موضوعی تاثیر منفی به روی من بگذارد.