رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا موفقیت شاگردان ناظم‌الشریعه را به بازیکنان و فدراسیون فوتبال ایران تبریک گفت.

به گزارش مرورنیوز، تیم ملی فوتسال کشورمان شب گذشته (شنبه) در دیدار رده‌بندی مسابقات جام جهانی 2016 کلمبیا در شهر کالی به مصاف پرتغال رفت و پس از تساوی 2 بر 2 در وقت‌های قانونی، در ضربات پنالتی 4 بر 3 حریف اروپایی خود را شکست داد و به مقام سومی جهان رسید.

شیخ سلمان‌بن آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در تمجید از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات جام جهانی که بهترین عملکرد یک تیم آسیایی در تاریخ این رقابت‌ها بود، گفت: از جانب خانواده فوتبال آسیا، مایلم به جمهوری اسلامی ایران بابت نمایش‌های دیدنی تیم ملی این کشور، عزم ستودنی‌شان و ثبات در جریان مسابقات تبریک بگویم.

وی اظهار داشت:  ایران ثابت کرد که تیم‌های آسیایی نه‌تنها قادر به رقابت هستند، بلکه می‌توانند در بالاترین سطح فوتبال جهان نیز حکمرانی کنند. امیدوارم دستاورد ایران، الهام‌بخش تیم‌های آسیایی بیشتری باشد تا معیارهای جدیدی را در فوتسال جهان برای خود ترسیم کنند.

رئیس AFC خاطرنشان کرد: حالا ایران نیرویی غالب در فوتسال جهان است و موفقیت آنها در جام جهانی کلمبیا 2016 گواهی از سال‌ها سختکوشی و تعهد تمامی اعضای فدراسیون فوتبال ایران است.