مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان معتقد است که پیروزی مقابل تاهیتی آغاز روند حرکتی تیم ملی به سوی قهرمانی در جام بین قاره‌ای خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی نادری، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در خصوص برتری پرگل این تیم مقابل تاهیتی در دیداری دوستانه گفت: شب گذشته بازی دوستانه‌ای را به فاصله دو روز مانده به آغاز بازی‌های جام بین قاره‌ای مقابل تاهیتی برگزار کردیم. تیم تاهیتی عنوان سوم جام جهانی گذشته و نایب قهرمانی جام بین قاره‌ای 2015 را در کارنامه خود دارد و بدون شک از قدرتمندترین تیم‌های فوتبال ساحلی جهان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: انجام این بازی دوستانه پیش از آغاز رقابت‌های رسمی کمک شایانی به هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان و تطابق با شرایط آب و هوایی داشت و انجام آن در ورزشگاه اصلی مسابقات از دیگر نکات مثبت این بازی دوستانه بود.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی با اشاره به برتری 6 بر یک این تیم مقابل تاهیتی خاطرنشان کرد: کسب نتیجه در این دیدار در الویت‌های بعدی کادرفنی قرار داشت، اما وقتی با اختلاف پنج گل چنین تیم قدرتمندی را شکست می‌دهیم این موضوع نشان از مسیر درست آماده‌سازی تیم دارد. به نظرم هیچ تیمی با چنین افتخاراتی به دلیل اینکه یک بازی صرفاً دوستانه است، اجازه افزایش اختلاف زیاد گل را نمی‌دهد، به خصوص که دیدارهای دوستانه بین‌المللی در رنگینگ جهانی هم تأثیرگذار خواهد بود.

نادری افزود: پیروزی در این بازی برای ما اهمیتی ندارد و ما دنبال تکرار این نتیجه در بازی‌های رسمی هستیم، اما کسب این نتیجه و قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه نوید آغاز روند حرکتی تیم ملی به سوی قهرمانی را دارد. به‌ طور کلی دستاورد بازی دوستانه مقابل تاهیتی برای ما بسیار مفید بود.

وی تأکید کرد: امروز طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات یک جلسه تمرینی را برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه در جلسه فنی برای بازیکنان نکات ضعف و قوت خودمان در بازی مقابل تاهیتی را مرور می‌کنیم. همه اعضای تیم ملی یکدل شده‌ایم تا با کسب پیروزی در اولین بازی‌مان مقابل آمریکا شروع مقتدرانه‌ای در این رقابت‌ها داشته باشیم.