سرمربی تیم ملی مصر پیش از دیدار مقابل روسیه گفت: برای من بسیار حائز اهمیت است که محمد صلاح را در خدمت تیم داشته باشم چرا که با حضور صلاح سرعت تیم افزایش می‌یابد. با وجودی که او تضمین موفقیت در بازی با روسیه نخواهد بود اما مطمئنا سلاح ما خواهد بود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از FFT ، هکتور کوپر سرمربی تیم ملی فوتبال مصر در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با روسیه در جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد:از نظر من محمد صلاح یکی از برترین بازیکنان جهان و به نوعی یکی از ده بازیکن برتر.او  نه تنها با استعداد بلکه حتی فروتن هم است. خیلی خوشحالم از این که مربی او هستم.

او افزود: برای من بسیار حائز اهمیت است که او را در خدمت تیم داشته باشم چرا که با حضور صلاح سرعت تیم افزایش می‌یابد. با وجودی که او تضمین موفقیت در بازی با روسیه نخواهد بود اما مطمئنا سلاح ما خواهد بود. صلاح در شرایط خوبی است اما هنوز باید جانب احتیاط را در مورد او رعایت کنیم. امشب آخرین تست‌ها را از او خواهیم گرفت. خیلی دوست دارم که بازی کند شک ندارم که بازی می‌کند چرا که اصلی ترین مهره تیم است.

کوپر خاطر نشان کرد: با اینکه قبول دارم در برخی موارد دچار اشتباه شده ام اما فعلأ زمان پشیمانی نیست.چرا که باید برای بازی بعدی آماده شویم و سعی کنیم یک نتیجه خوب و قابل قبول را مقابل روسیه میزبان کسب کنیم.