انوشا شاهقلی با پیروزی مقابل تنیسور آمریکایی به جدول اصلی رقابت‎های بین المللی فیوچرز کویت راه یافت.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت فدراسیون تنیس، جدول مقدماتی رقابت‏‌های بین المللی فیوچرز کویت با برگزاری 8 دیدار باقی مانده و صعود نماینده کشورمان به جدول اصلی به پایان رسید. در آخرین دیدار این مرحله انوشا شاهقلی با لوار هارپر از آمریکا مسابقه داد و در نهایت با نتیجه ( 2-6 و 3-6 ) مقابل این تنیسور به برتری رسید و به همراه نمایندگانی از کویت، نروژ، لبنان، رومانی و آلمان جواز حضور در جدول اصلی بازی‏‌ها را به دست آورد.

در جدول مقدماتی این رقابت‌‏ها تنیسورهایی از ایران، کویت، مصر، آمریکا، انگلیس، پاکستان، آلمان، هند، نروژ، لبنان و رومانی حضور داشتند. به این ترتیب انوشا شاهقلی در راند نخست جدول اصلی به مصاف زیاد سلطان از کویت می‏‌رود و حمیدرضا نداف دیگر نماینده کشورمان با تنیسوری از ترکمنستان مسابقه می‏‌دهد.

در جدول اصلی مسابقات تنیسورهایی از ازبکستان، کانادا، تاجیکستان، رومانی، ایران، ترکمنستان، هلند، آلمان، مصر، کویت، سوئیس، ژاپن، اسپانیا، نروژ، لبنان، فرانسه، سوئد و اتریش حضور دارند. تنیسورهای کشورمان برای کسب آمادگی لازم جهت حضور در مسابقات گروه 2 آسیا و اقیانوسیه با حضور 3 تنیسور در این رقابت‎ها شرکت کرده است.

تیم ملی تنیس کشورمان بهمن سال جاری و در مسابقات دیویس کاپ به مصاف تیم ملی پاکستان می‎رود.