حریف احتمالی تیم ملی ایران میزبان مسابقات روسیه یا تیم ملی اروگوئه خواهد بود که نسبت به قرعه ابتدایی جام جهانی برای کشورمان و حضور در گروه مرگ می تواند قرعه نسبتا راحتتری لحاظ شود.

به گزارش مرور نیوز، تیم ملی فوتبال ایران از دو بازی ابتدایی خود در جام جهانی 2018 روسیه توانسته است 3 امتیاز کسب کند و بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران را تا این لحظه کسب کند.

ایران در صورت برد مقابل پرتغال می تواند به مرحله بعد صعود کند البته در صورتیکه مراکش بتواند با اختلاف 2 گل اسپانیا را از پیش روی بردارد ایران با کسب یک تساوی هم به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

تیم کارلوس کی روش در صورتیکه بتواند از مرحله گروهی صعود کند با یکی از دو تیم روسیه یا اروگوئه در مرحله بعد مواجه خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در صورت صعود به مرحله بعد به عنوان تیم دوم از گروه B صعود خواهد کرد. تیم های اول و دوم گروه A به صورت ضربدری با تیم های اول و دوم گروه B  به رقابت می پردازند.

تیم های روسیه و اروگوئه از گروه A به طور قطع صعود کرده اند و بازی هفته آخر این تیم ها با یکدیگر تیم اول این گروه که رقیب احتمالی ما در مرحله بعد خواهد بود را مشخص می کند.

حریف احتمالی تیم ملی ایران میزبان مسابقات روسیه یا تیم ملی اروگوئه خواهد بود که نسبت به قرعه ابتدایی جام جهانی برای کشورمان و حضور در گروه مرگ می تواند قرعه نسبتا راحتتری لحاظ شود.

این موارد در صورتی است که ایران بتواند از گروه خود صعود کند و راه صعود خود را با برد مقابل پرتغال هموار سازد.

مرور نیوز، برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت می کند و به امید تاریخ سازی جوانان غیورمان در روسیه همدل و یک صدا با تمام ایرانیان به تیم ملی ایران می بالد و برای عملکرد عالی این تیم آواز غرور سر خواهد داد.