زننده گل پیروزی ژرمن‌ها گفت: بسیار خوشحالم که تاثیر گذار ظاهر شدم و توانستم گل پیروزی را به ثمر رسانم. شایسته این پیروزی بودیم و بر این باور هستم که عدالت اجرا شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از کیکر، تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان که در دیدار نخست خود برابر مکزیک در جام جهانی 2018 روسیه تن به شکست داد در دیدار دوم توانست سوئد را با نتیجه‌ دو بر یک از پیش رو بردارد.

ژرمن‌ها در این دیدار سخت با یک گل از سوئد عقب افتادند اما توانست در نهایت با نتیجه‌ دو بر یک بازی را به سود خود به پایان رسانند تا امیدوار به صعود به دور بعد باشند.

این دیدار تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد تا اینکه تونی کروس موفق شد که در ‌دقیقه ۹۳ گل پیروزی را برای آلمان به ثمر رساند.

کروس از این که توانست در دقایق پایانی ناجی تیمش شود بسیار خوشحال است. او بعد از بازی، گفت‌: چه می‌توانم بگویم؟ بسیار خوشحالم که تاثیر گذار ظاهر شدم و توانستم گل پیروزی را به ثمر رسانم. شایسته این پیروزی بودیم و بر این باور  هستم که عدالت اجرا شد.

او ادامه‌ داد: بعد از ۱۰ ‌دقیقه می توانستیم به گل برسیم اما این سوئد بود که بر خلاف جریان بازی به گل رسید. بعد از این که گل تساوی را به ثمر رساندیم فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم. تنها به پیروزی فکر می‌کردیم و برای رسیدن به چنین هدفی جنگیدیم و نهایت تلاش خود را به کار گرفتیم. در نهایت خوشبختانه به گل رسیدیم تا نشان دهیم که شایسته پیروزی هستیم.