سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: لیگ ما الان معنی ندارد، چون دو بازی انجام می‌دهیم و یک ماه تعطیل می‌شود.

به گزارش مرور نیوز، امیر قلعه نویی پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر ملوان بندرانزلی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: من مدت کوتاهی در انزلی حضور داشتم، اما از همین حضور کوتاه مدت خیلی خاطره دارم. من برای مردم انزلی و تیم ملوان دو دعا می‌کنم. اول دعا می‌کنم که شهر انزلی صاحب یک ورزشگاه خوب شود و در ادامه دعا می‌کنم ملوان به لیگ برتر صعود کند. 

وی افزود: واقعاً حیف است این مردم تیم لیگ برتری نداشته باشند. به نظرم ما فقط حرفه‌ای‌تر بازی کردیم، وگرنه تیم ملوان از هر نظر از تیم ما برتر بود. ملوان جوانان خوبی دارد و فقط ما از تجربه خودمان استفاده کردیم و بازی را در این زمین به توپ‌های هوایی کشیدیم. آنها هم می‌توانستند برنده بازی باشند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: تیم ملوان اگر در لیگ یک هم مانند این بازی باشد می‌توانیم آنها را فصل آینده در لیگ برتر ببینیم.

قلعه‌نویی درباره اینکه آیا درگیری بین بازیکنان تراکتورسازی و هواداران ملوان صورت گرفته است یا نه، عنوان کرد: اصلاً چنین چیزی نبوده است. در مورد این مسائل اصلاً صحبت نکنید.

وی درباره اینکه آیا تیم او می‌تواند در لیگ برتر قهرمان شود، گفت: لیگ ما الان معنی ندارد، چون دو بازی انجام می‌دهیم و یک ماه تعطیل می‌شود. هر وقت چند بازی پشت سر هم انجام دادیم می‌توانیم در مورد لیگ برتر نظر بدهیم. به نظرم الان چه صدر جدول و چه قعر جدول بی‌معنی است. به‌طور کلی تیم ما به هر دو جام به یک چشم نگاه می‌کند و اگر شما دقت کرده باشید ما همان ترکیبی که در لیگ برتر استفاده کردیم در جام حذفی هم به میدان رفتیم.