کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط دو تیم پرتغال و ایران در این جام متفاوت است و میانگین سنی ما بسیار پایین‌تر از حریف است. شادابی و نشاط تیم ما بسیار زیاد است.

به گزارش مرور نیوز، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه حاضر شد و گفت: فوتبال بازی اشتباهات است و چیزی که برابر اسپانیا اتفاق افتاد ریسک بود زیرا احتیاج به برد داشتیم. گلی هم که خوردیم نتیجه ریسک ما بود و پشیمان نیستیم. در بازی بعدی باید عملکرد خوبی داشته باشیم و از دیدارهای قبلی خود تجربه کسب کرده‌ایم.

کاپیتان  تیم ملی در ادامه گفت: باید از تجربیات دو بازی گذشته خود و همچنین جام‌های جهانی قبلی در بازی آینده خود استفاده کنیم. شرایط دو تیم پرتغال و ایران در این جام متفاوت است و میانگین سنی ما بسیار پایین‌تر از حریف است. شادابی و نشاط تیم ما بسیار زیاد است. ما در بازی‌های پیش اشتباهی نداشتیم و در نیمه دوم ریسک کردیم و تاوان ریسک، گاهی مثبت است و گاهی منفی. کمی خستگی در آستانه دیدار با اسپانیا داشتیم که بسیار طبیعی بود اما چنین حالت و روحیه‌ای را اکنون در بازیکنان تیم نمی‌بینم. بازیکنان بانشاط و شاداب هستند. می‌خواهیم با تمام قوا بازی خوبی را مقابل پرتغال به نمایش بگذاریم.