سرمربی لهستان گفت: در خط حمله با ترکیب های متفاوت ظاهر شدیم و سیستم را به 4 دفاع تغییر داده و یک مهاجم اضافه کردیم ولی کافی نبود. از این بابت خیلی ناراحتم و تمام مسئولیت را برعهده می‌گیرم.

به گزارش مرور نیوز، تیم ملی فوتبال لهستان شب گذشته با شکست 3-0 مقابل کلمبیا، به اولین تیم اروپایی تبدیل شد که از جام جهانی حذف شده است. این در حالیست که آنها در مرحله مقدماتی رقابت ها نتایج بسیار خوبی کسب کرده بودند و در سید 1 قرار داشتند. شکست مقابل سنگال و کلمبیا، کار آنها را در جام جهانی 2018 روسیه به پایان رساند و حال آدام ناوالکا، مسئولیت را برعهده گرفت.

او گفت:" می‌خواهم بگویم که بازیکنانم تمام تلاششان را انجام دادند، تا لحظه آخر جنگیدند. بازی نزدیکی بود ولی ما روی اشتباهات باختیم.چیزی برای از دست داشتن نداشتیم و حمله کردیم، برای دقایقی هجومی بودیم ولی فوتبال اینگونه است. از تمام پتانسیل استفاده کردیم.

در خط حمله با ترکیب های متفاوت ظاهر شدیم و سیستم را به 4 دفاع تغییر داده و یک مهاجم اضافه کردیم ولی کافی نبود. از این بابت خیلی ناراحتم و تمام مسئولیت را برعهده می‌گیرم. این فوتبال است و در فوتبال همه تا دقیقه آخر بازی می‌کنند ، بازیکنانم تلاششان را کردند ولی برای شکست این حریف کافی نبود."