کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا بعد از بازی مقابل لهستان گفت‌: در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. همه بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اکیپ، تیم‌ ‌ملی فوتبال  کلمبیا در جام جهانی 2018 روسیه شروعی ناامید کننده داشت و در دیدار نخست خود برابر ژاپن با نتیجه‌ دو بر یک تن به شکست داد.

اما  کلمبیا در دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال لهستان عملکردی بسیار خوب از خود نشان داد و با سه گل بازی را به سود خود به پایان برد.

رادامل فالکائو، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا موفق شد که سرانجام در جام جهانی۲۰۱۸ روسیه  گلزنی کند و گل دوم تیمش را به زیبایی به ثمر رساند.

او بعد از بازی گفت‌:  گل زدن در جام جهانی رویای من بود. از کودکی آرزو داشتم که در این رقابت بزرگ به میدان روم و گلزنی کنم. بسیار خوشحالم که سر انجام توانستم به رویای خود برسم.

مهاجم موناکو ادامه‌ داد:  متاسفانه در دیدار نخست با بدشانسی مواجه شدیم و دروازه ما باز شد اما خوشبختانه در این دیدار عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. همه بازیکنان بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. یک دیدار سخت دیگر پیش رو داریم و باید بتوانیم در آن هم به پیروزی دست پیدا کنیم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا در دیدار پایانی خود باید برابر سنگال به میدان رود که چهار امتیازی است. در دیگر دیدار این گروه ژاپن چهار امتیازی هم به مصاف لهستان می‌رود و در صورت کسب تساوی به دور بعد راه پیدا می‌کند.