بازیکن کلمبیا بعد از پیروزی برابر لهستان گفت: افتخار می‌کنم که با پیراهن تیم‌ ‌ملی کشورم در جام جهانی به میدان می‌روم. حضور در جام جهانی رویای هر بازیکنی است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از elsport، تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا در دیدار حساس برابر لهستان در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و توانست با سه گل به پیروزی برسد.

یکی از بازیکنان خوب کلمبیا در این دیدار خوان کوادرادو بود که گل سوم را به ثمر رساند.

بازیکن یوونتوس بعد از بازی، گفت‌: بسیار خوشحال هستم که در درجه نخست توانستیم به پیروزی برسیم و در درجه دوم هم گلزنی کردم. از خدای خودم به خاطر این نتیجه‌ و پیروزی تشکر می‌کنم. در دیدار قبلی برابر ژاپن لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم. شکست در دیدار نخست باعث شد تا اتحاد و همدلی ما بیش‌تر شود. همه مردم کلمبیا ما را همراهی کردند تا توانستیم با یک بازی خوب به پیروزی برسیم.

او ادامه‌ داد: افتخار می‌کنم که با پیراهن تیم‌ ‌ملی کشورم در جام جهانی به میدان می‌روم. حضور در جام جهانی رویای هر بازیکنی است. گلزنی در این رقابت بزرگ رویای من بود که خوشبختانه بر آورده شد. می‌خواهیم با قدرت به کار خود ادامه دهیم و بعد از صعود به دور بعد بهترین بازی‌های‌مان را به نمایش گذاریم.

تیم‌ ‌ملی فوتبال کلمبیا برای صعود به دور بعد باید احتمال در دیدار بعدی خود برابر سنگال به پیروزی برسد.