چهار شنبه با برگزاری چهار مسابقه جام جهانی روسیه ادامه خواهد یافت.

به گزارش مرور نیوز، رقابت‌ های جام جهانی 2018 روسیه چهار شنبه 6 تیر با برگزاری چهار دیدار ادامه خواهد یافت. تا چهاردهمین روز این رقابت‌ها برگزار شود..ساعت پخش مسابقات در چهاردهمین روز به شرح زیر است:

ساعت ۱۸:۳۰/ کره جنوبی- آلمان ورزشگاه کازان

تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و آلمان از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه کازان به مصاف هم می‌روند. آلمانی برای صعود به دور بعدی جام جهانی ۲۰۱۸ باید کره ای‌ها را شکست دهند در غیر این صورت یکی از مدعیان قهرمانی این رقابت‌ها خیلی زود باید با جام جهانی خداحافظی کند. در مقابل کره جنوبی شانسی برای صعود ندارند و فقط برای اعاده حیثت وارد زمین می‌شوند.

ساعت ۱۸:۳۰/ مکزیک -سوئد ورزشگاه اکاترینبورگ

تیم‌های ملی فوتبال مکزیک و سوئد از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه اکاترینبورگ به مصاف هم می‌روند. سوئد هنوز شانس برای صعود به دور حذفی رقابت‌های جام جهانی را دارد، اما در این بازی باید به مصاف صدرنشین گروه خود برود و قطعا کار آسانی مقابل مکزیک نخواهد داشت. در مقابل مکزیکی‌ها که تقریبا صعود خود را به دور بعدی جام جهانی قطعی کردند.

ساعت ۲۲:۳۰/ صربستان-برزیل ورزشگاه اسپارتاک

تیم‌های ملی فوتبال صربستان و برزیل از ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه اسپارتاک به مصاف هم می‌روند. یاران نیمار با چهار امتیاز صدرنشین گروه خود در جام جهانی هستند و در صورت شکست از صربستان احتمال حذف جام جهانی را دارند. صربستانی‌ها هنوز روی کاغذ شانس صعود به دور جذفی جام جهانی را دارند، اما قطعا کار آسانی مقابل یکی از مدعیان قهرمانی نخواهند داشت.

ساعت ۲۲:۳۰/ سوئیس- کاستاریکا ورزشگاه نیژنی

تیم‌های ملی فوتبال سوئیس و کاستاریکا از ساعت ۲۲:۳۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه نیژنی به مصاف هم می‌روند. کاستاریکا در ۲ بازی گذشته خود امتیازی کسب نکرده و در قعر جدول قرار دارند و شانسی برای صعود به دور بعدی جام جهانی ندارند. اما سوئیسی‌ها با چهار امتیاز بعد از تیم ملی فوتبال برزیل در رتبه دوم گروه قرار دارند و حتی احتمال صدرنشینی در این گروه را برای خود قائل هستند.