از اینکه مجموعه هف سمنان سبب شده تا آشتی خوبی بین مردم و فوتبال این شهر برپا شود خوشحالم و امیدوارم با موفقیت تیم شور و نشاط را هر روز بیشتر شاهد باشیم مردم اخلاق مدار سمنان لایق بهترین ها هستند.

به گزارش خبرنگار مرور نیوز،  مالک باشگاه هف سمنان گفت: از اینکه مجموعه هف سمنان سبب شده تا آشتی خوبی بین مردم و فوتبال این شهر برپا شود خوشحالم و امیدوارم با موفقیت تیم شور و نشاط را هر روز بیشتر شاهد باشیم. مردم اخلاق مدار سمنان لایق بهترینها هستند و توصیه من به بازیکنان و کادر فنی هم این است که شما به عنوان سفیران و آیینه اخلاق استان در اقصی نقاط کشور به میدان بروید و با یاری خداوند وتلاش و پیروزی پرچم سمنان را به سهم خود همیشه برافراشته نگاه دارید.

امیرفخرالدین فیض درخصوص بازی این هفته تیمش مقابل آلومینیوم هرمزگان گفت: متاسفانه به دلیل مشغله کاری زیادی که داشتم  نتوانستم بازی را از نزدیک ببینم، اما پیگیری هایی که انجام دادم نشان داد که در این بازی مستحق پیروزی بودیم و تساوی حقشان نبود.

وی افزود: با وجود اینکه در این بازی خانگی حضور نداشتم اما از مسئولین محترم استان سمنان که در ورزشگاه حضور یافتند و باعث  قوت قلب برای تیم استان می شوند صمیمانه تشکر می کنم و مطمئن باشند که جواب این محبت ها را خواهیم داد.

فیض در پایان با تشکر فراوان از هواداران سمنانی گفت: صنعت و فوتبال  برای مجموعه هف حکم کار آفرینی دارد و ما به فوتبال فراتر از آنچه که در عرف ترسیم شده نگاه می کنیم امیدوارم بزودی با ایجاد آکادمی فوتبال بتوانیم از پایه ها در استان شروع کنیم.

در پایان جا دارد از هواداران خونگرم و مردم خوب سمنان تشکر کنم که با حضور 2000 نفری خود، آشتی خوبی را با فوتبال سمنان داشته اند و یقین دارم که با این هواداران خونگرم و پرشور، صعود به لیگ یک دور از دسترس نیست امیدوارم بازیکنان و کادر فنی قدر این محبتها را بدانند و با تلاش و پیروزی دل هواداران را خوش کنیم.