دو دیدار در روز هفدهم جام جهانی 2018 روسیه برگزار می شود.

به گزارش مرور نیوز، در روز هفدهم جام جهانی 2018 روسیه و در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها دو مسابقه برگزار می‌شود که به شرح زیر است:

ساعت ۱۸:۳۰، روسیه – اسپانیا، ورزشگاه لوژنیکی

میزبان جام جهانی برای این که همچنان در این رقابت‌ها حاضر باشد به مصاف اسپانیا خواهد رفت. تیم فرناندو هیرو با کسب پنج امتیاز از سه مسابقه خود چندان قدرتمندانه ظاهر نشد. دو تساوی برابر مراکش و پرتغال و یک پیروزی نزدیک برابر ایران زمینه‌ساز حضور لاروخا در این مرحله شد. روسیه نیز بعد از کسب دو پیروزی در بازی‌های اول خود برابر اروگوئه شکست خورد تا به عنوان تیم دوم به این مرحله راه یابد.

ساعت ۲۲:۳۰، دانمارک – کرواسی، ورزشگاه نیژنی

تیم خوب زلاتکو دالیچ بعد از کسب ۹ امتیاز در مرحله گروهی اکنون برابر دانمارک قرار خواهد گرفت. استراحت راکیتیچ در مرحله قبل از نکات مثبت ترکیب کرواسی خواهد بود و باعث می‌شود این بازیکن با روحیه مضاعفی برابر دانمارک قرار گیرد. این بازی را می‌توان مصاف کریستین اریکسن از دانمارک و لوکا مودریچ از کرواسی دانست. دو هافبک طراح که نقش مهمی در صعود تیم‌هایشان به این مرحله داشتند. ۸ بازیکن کروات تک اخطاره هستند و ممکن است با دریافت کارت زرد مرحله بعد را از دست بدهند. یکی از این بازیکنان ماریو مانژوکیچ است این در حالی است که تنها دلاینی، سیسکو و یورگنسن از دانمارک تک اخطاره هستند.