دیدار دو تیم اسپانیا و روسیه به پنالتی کشیده شد تا روسیه ۴ بر ۳ در ضربات پنالتی برنده شود.

به گزارش مرور نیوز، تیم های ملی فوتبال اسپانیا و روسیه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 دقیقه به مصاف هم رفتند و این بازی در دقیقه 90 با نتیجه تساوی یک بر یک به وقت اضافه کشید که در وقت اضافه نیمه نخست بازی همچنان با نتیجه مساوی ادامه داشت و در وقت اضافه دوم نیز دو تیم نتوانستند موقعیت خاصی ایجاد کنند و در نتیجه این بازی به پنالتی کشیده شد.

ضربات پنالتی

اسپانیا 1 - روسیه 0 : اینیستا خلاف جهت آکنیف توپ را به سمت راست دروازه زد و گل اول اسپانیا را در ضربات پنالتی به ثمر رساند.
اسپانیا 1 – روسیه 1 : اسمولوف توپ را به سمت چپ دروازه زد ولی با وجود اینکه توپ به نوک انگشتان دخیا برخورد کرد ولی تبدیل به گل شد.

اسپانیا 2 - روسیه 1 : شوت پیکه بعد از برخورد به تیرک عمودی دروازه و خلاف جهت آکنیف وارد دروازه شد.

اسپانیا 2 - روسیه 2 : ایگناشویچ که یک گل به خودی زده بود، پنالتی‌اش را خلاف جهت دخیا به سمت راست دروازه زد تا نتیجه در ضربات پنالتی 2 بر 2 برابر شود.

اسپانیا 2 - روسیه 2 : آکنیف با تشخیص درست و شیرجه عالی به سمت راست دروازه موفق به مهار پنالتی کوکه شد.

اسپانیا 2 - روسیه 3: گولوین با شوت محکم توپ را به مرکز دروازه اسپانیا زد تا توپ با عبور از زیر بدن دخیا وارد دروازه شود.

اسپانیا 3 - روسیه 3 : راموس توانست آکنیف را فریب دهد و گلزنی کند.

اسپانیا 3 - روسیه 4 : چریشف توپ را به مرکز دروازه اسپانیا زد تا شیرجه دخیا به سمت چپ را بی‌ثمر بگذارد.

اسپانیا 3 - روسیه 4 : پنجمین پنالتی اسپانیا را هدر داد و آکنیف موفق شد با پا ضربه او به مرکز دروازه را بگیرد تا روسیه قبل از زدن پنالتی آخر برنده این جدال سخت شود و کار بزرگی رقم بزند.