کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک بعد از پیروزی برابر ژاپن گفت: این دیدار از بازی‌هایی بود که نشان داد ما انگیزه و تجربه لازم را داریم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از اسکای اسپورت، تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف ژاپن رفت و به سختی توانست نماینده آسیا را از  پیش رو بردارد.

ژاپن در این دیدار عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و با دو گل هم پیش افتاد اما در نهایت بلژیک توانست سه گل به ثمر رساند تا حریف برزیل در مرحله یک چهارم نهایی شود.

ادن هازارد، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، گفت: شرایط برای ما بسیار سخت شده بود. با دو گل از ژاپن عقب افتادیم و یک لحظه به این فکر کردیم که باز هم بلای ولز در یورو سر ما آید اما به این هم فکر کردیم که می‌توانیم ژاپن را از پیش‌رو برداریم و خوشبختانه فکر دوم نتیجه‌ داد.

او ادامه‌ داد: ما بازیکنان نیمکت نشینی داریم که هر کدام از  آن‌ها می‌توانند نتیجه‌ بازی را تغییر دهند و این نشان می‌دهد که تیم بسیار خوبی هستیم. بسیار خوشحال هستیم که توانستیم در دیدار امروز به پیروزی برسیم و به دور بعد راه پیدا کنیم. این دیدار از بازی‌هایی بود که نشان داد ما انگیزه و تجربه لازم را داریم. جبران دو گل عقب افتادن آن هم در دیدارهای حذفی بسیار سخت است. ممکن بود که تن به شکست دهیم و از  دور رقابت‌ها حذف شویم.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک در پایان سخنانش درباره دیدار حساس برابر برزیل در مرحله یک چهارم نهایی، گفت‌: بازی کردن با برزیل زیبا خواهد بود. آن‌ها همواره تیم خوب هستند. کمی استراحت می‌کنیم و بعد از آن با انگیزه و تمرکز بالا برای شکست دادن برزیل به میدان خواهیم رفت.