وزیر ورزش و جوانان گفت: من مطمئن هستم تمامی ورزشکاران بخصوص دختران ایرانی در بازیهای آسیایی اندونزی بهترین نتایج تاریخ ورزش زنان را در این رقابت‌ها کسب می کنند و برای موفقیت آنها از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنیم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،  مسعود سلطانی فر در صد و هفتاد و سومین جلسه شورای معاونان گفت: من مطمئن هستم تمامی ورزشکاران بخصوص دختران ایرانی در بازیهای آسیایی اندونزی بهترین نتایج تاریخ ورزش زنان را در این رقابت‌ها کسب می کنند و برای موفقیت آنها از هیچ تلاشی فرو گذار نمی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: خوشبختانه ورزش ایران با همدلی و اتحاد دو نهاد وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک، بهترین روزهای مدیریتی خود را می گذارند.

 سلطانی فر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تمامی مدیران و معاونان در برابر مسائل ورزشکاران بایستی پاسخگو باشند و هیچگونه کوتاهی را قبول نمی کنم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت های ارزنده ورزش ایران در روزهای گذشته و رضایت مردم از نتایج قهرمانان ورزشی گفت: هیچکس در مسند مدیریت های ورزشی نبایستی موجب ناامیدی مردم شود و در هر زمان و هر موقعیت مدیریتی که قرار داریم امانت دار مردم هستیم و مطالبات آنها نبایستی بدون جواب و پیگیری بماند.