کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک گفت: درباره شانسش برای رسیدن به توپ طلا، گفت‌: این جایزه یا برای مسی است و یا برای رونالدو. بر این باور هستم که توپ طلا به نام این دو بازیکن نوشته شده است.

به گزارش مرور نیوز به نقل از مارکا، ادن هازارد، یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی 2018 روسیه بوده است و امید زیادی دارد تا بتواند با تیم‌ ‌ملی فوتبال بلژیک قهرمانی در این رقابت بزرگ را به دست آورد.

هازارد از بهترین های لیگ جزیره در سال‌های اخیر بوده است. با این حال همواره خبرهای درباره نزدیک شدن او به رئال مادرید وجود داشته است.

با نزدیک شدن جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بار دیگر موضوع پیوستن هازارد به کهکشانی‌ها جدی شده است.

این بازیکن بلژیکی به این موضوع اینگونه واکنش نشان داد: من بازیکن چلسی هستم و هیچ پیشنهاد رسمی به من داده نشده است. زیدان مربی بزرگ و شخصیتی خاص در رئال مادرید بود. پوشیدن پیراهن رئال چه با زیدان و چه بی زیدان رویای هر بازیکنی است. با این حال باید بگویم که از  حضور در چلسی هم خوشحال هستم و مشکلی وجود ندارد.

هازارد درباره شانسش برای رسیدن به توپ طلا، گفت‌: این جایزه یا برای مسی است و یا برای رونالدو. بر این باور هستم که توپ طلا به نام این دو بازیکن نوشته شده است. به خاطر می‌آورم که فرانک ریبری همه جوایز را به دست آورد اما در نهایت توپ طلا به او نرسید.