صبح دیروز اداره مالیات نامه ای به منزل کاپیتان فقید پرسپولیس زده و طی آن اعلام کرده بابت بدهی مالیاتی 225 میلیونی آن مرحوم ممنوع الخروج شده است!

به گزارش مرور نیوز، هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیسی‌ها بامداد ۹ مهر ۱۳۹۴ قبل از شروع هفته هشتم بر اثر سکته قلبی، دنیا را به‌درود گفت و فوت کرد. 

در آن زمان، این بازیکن طلب زیادی از باشگاه پرسپولیس داشت که بخشی از آن بابت کسورات کم شد و بخشی دیگر در چند قسط به خانواده اش پرداخت شد که البته هنوز هم بخشی از این پول باقی مانده است. آخرین بخش پرداخت مالی باشگاه به خانواده مرحوم نوروزی، رقم ۲۲۵ میلیون تومان بود که ۸ ماه قبل واریز شد.

دیروز اعلام کردند که بابت این رقم، اداره مالیات، نامه‌ای  به منزل مرحوم هادی نوروزی ارسال شده و به وی ابلاغ شده است که در صورت عدم پرداخت مالیات مربوط به دریافتی هایش از باشگاه پرسپولیس، به زودی ممنوع الخروج می شود!

ساعاتی بعد از اعلام این خبر ، همسر هادی نوروزی  در این خصوص اظهار بی اطلاعی کرد و گفت هیچ نامه ای از اداره مالیات به دست من و یا خانواده هادی نرسیده اما اگر این مساله صحت داشته باشد، واقعا مسخره است. یادم هست چند روز بعد از فوت هادی به ما گفتند مالیات او توسط باشگاه پرداخت شده اما حالا این خبر منتشر می شود.

رئیس امور مالیاتی تهران نیز در این خصوص اعلام کرد:  نامه ای مبنی بر ممنوع‎الخروجی این بازیکن به دلیل بدهی مالیاتی صادر نشده و این خبر کذب است.