ستاره تیم ملی فوتبال کرواسی بعد از صعود به فینال جام جهانی گفت: شب منحصر به فرد و فراموش نشدنی بود، ما لایق این پیروزی بودیم، زیرا ما خیلی تلاش کردیم.

به گزارش مرور نیوز؛ تیم ملی فوتبال کرواسی شب گذشته با برتری 2-1 برابر انگلیس به فینال جام جهانی 2018 روسیه راه یافت.ایوان راکیتیچ پس از بازی با تاکید بر این که کشورش با شایستگی راهی فینال شده گفت کرواسی قدرت زیادی دارد که برای فینال آن را کنار گذاشته ایم.

راکیتیچ گفت: " شب منحصر به فرد و فراموش نشدنی بود، ما لایق این پیروزی بودیم، زیرا ما خیلی تلاش کردیم. وقتی انگلستان یک گل به ثمر رساند، ما بیشتر تلاش کردیم. بعد از آن ما یک بازی باور نکردنی داشتیم.

ستاره  کروات بارسلونا فزود: ما خسته نیستیم، ما هنوز قدرت زیادی داریم که برای فینال ذخیره شده است. برای ما شگفت انگیز بود که تیمی فیزیکی و قوی مانند انگلستان نمی توانست در اواسط نیمه دوم بدود و همه ما به خوبی می دویدیم. این به ما انرژی بیشتر می دهد.

وی درباره بازی فینال نیز گفت: در بازی نهایی فقط به خاطر پیروزی بازی می کنیم. ما تمام انرژی را که برایمان باقی مانده برای شکست فرانسه به کار خواهیم گرفت."