تیم های انگلیس و بلژیک برای کسب مقام سومی در جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم می روند.

به گزارش مرور نیوز، جام جهانی 2018 روسیه به روزهای پایانی خود رسید و دو تیم انگلیس و بلژیک روز شنبه 23 تیر ماه ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت.

مسیر انگلیس برای رسیدن به رده بندی جام جهانی 2018 روسیه

تیم انگلیس برای رسیدن به این دیدار در مرحله گروهی با نتیجه 2-1 توانست تونس را از پیش روی بردارد، در بازی دوم خود با نتیجه 6 بر 1 پاناما را مغلوب کرد و در بازی آخر گروهی 1 بر صفر به بلژیک باخت تا به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کند.

انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف کلمبیا رفت که این دیدار در 120 دقیقه بازی با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید و در نهایت انگلیس در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 3 پیروز میدان شد. در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی انگلیس توانست 2 بر 0 از سد سوئد عبور کندو به مرحله نیمه نهایی راه یابد. در مرحله نیمه نهایی انگلیس به مصاف کرواسی رفت که این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه 1 بر 1 به پایان رسید و در نهایت انگلیس با قبول شکست 2 بر 1 در 120 دقیقه راهی دیدار رده بندی شد.

مسیر بلژیک برای رسیدن به رده بندی جام جهانی 2018 روسیه

تیم بلژیک برای رسیدن به دیدار رده بندی در مرحله گروهی 3 بر صفر از سد پاناما گذشت. بلژیک در بازی دوم خود در مرحله گروهی به مصاف تونس رفت که با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. بلژیک در بازی آخر خود در مرحله گروهی به مصاف انگلیس رفت و با یک گل به پیروزی رسید تا به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود کرد.

بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف ژاپن رفت که در دقایق پایانی توانست با نتیجه 3 بر دو به مرحله بعد صعود کند. در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بلژیک به مصاف برزیل رفت که با یک بازی برتر مقابل یکی از مدعیان قهرمانی با نتیجه 2 بر 1 پیروز شد و راهی مرحله نیمه نهایی جام جهانی شد. بلژیک در مرحله نیمه نهایی به مصاف فرانسه رفت که با قبول شکست مقابل فرانسه به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش مرور نیوز، دیدار رده بندی به صورت زنده از شبکه سه سیما به گزارش جواد خیابانی پخش خواهد شد.