هواداران استقلال پیش از ظهر امروز (شنبه) مقابل وزارت ورزش تجمع کردند.

به گزارش مرور نیوز، هواداران تیم فوتبال استقلال تهران  برای دومین بار در تابستان سال جاری به نشانه اعتراض به عملکرد مدیریت باشگاه در نقل و انتقالات آبی پوشان پایتخت پیش از ظهر امروز (شنبه) مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند خواستار رسیدگی شخص وزیر به وضعیت نقل و انتقالات باشگاه استقلال شدند.

این در حالی است که مصدومیت طولانی «روزبه چشمی»، «داریوش شجاعیان»، «محسن کریمی» بازیکنان این تیم و «میثم تیموری» و «مرتضی آقاخان» بازیکنان جدید استقلال در کنار تمدید نشدن قرارداد «سرور چپاروف» و «مامه تیام» و احتمال پیوستن «مجید حسینی» به تیم ترابزون ترکیه و رفتن «امید ابراهیمی» به تیم الاهلی قطر؛ به شدت هواداران این تیم را نگران است.

هواداران معترض تیم استقلال همچنین یکی دیگر از دلایل تجمع خود را پرسپولیسی بودن وزیر ورزش و مدیریت «رضا افتخاری» در راس باشگاه استقلال اعلام کردند.

هواداران تیم استقلال برای نخستین بار 13 تیر ماه سالجاری به نشانه اعتراض به روند باشگاه در نقل و انتقالات مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کرده بودند.

«مازیار ناظمی» رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان و سخنگوی این وزارتخانه در جمع معترضان حاضر شد و برای دقایقی با آنها صحبت کرد که تجمع کنندگان او و فرزندش را به پرسپولیسی بودن متهم کردند.

همچنین نیروی انتظامی خواستار متفرق شدن حدود 60 تا 70 هوادار معترض بود که آنها اعلام کردند فقط در صورت ملاقات با وزیر ورزش حاضر به ترک محل خواهند شد.

اردوی تیم فوتبال استقلال نیز در حالی در کشور ترکیه برگزار شده است که قرار است «رضا افتخاری» مدیرعامل باشگاه برای توافق با تیام عازم این کشور است.