سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران گفت: متاسفم که سردار تصمیم گرفته است تا از تیم‌ ‌ملی کناره‌گیری کند. در آینده نزدیک من قصد دارم تا با او صحبتی داشته باشم و امیدوارم او را در اردوی بعدی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ببینم.

به گزارش مرور نیوز به نقل از تاس، بعد از به پایان رسیدن جام جهانی 2018 روسیه، سردار آزمون اعلام کرد که به خاطر ناملایمت‌ها و بد شدن شرایط مادرش از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است.

کارلوس کی‌ روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، درباره این موضوع و خداحافظی بازیکن ۲۳ ساله از تیم‌ ‌ملی فوتبال این کشور که در عضویت باشگاه روبین کازان است، گفت‌: جام جهانی به اتمام رسیده است و در دو ماه آینده تمامی هیجانات این رقابت‌ها هم کمتر خواهد شد و از بین خواهد رفت. قطعا این شرایط، شرایط  بد و ناپسندی است و من متاسفم که سردار تصمیم گرفته است تا از تیم‌ ‌ملی کناره‌گیری کند. در آینده نزدیک من قصد دارم تا با او صحبتی داشته باشم و امیدوارم او را در اردوی بعدی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ببینم.

سردار آزمون در هر سه دیدار ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به میدان رفت. او در سال ۲۰۱۴ اولین بار برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران بازی کرد و تاکنون طی ۳۶ بازی ۲۳ گل به ثمر رسانده است.