وزیر ورزش و جوانان گفت: نتایج تیم ملی فوتبال که باعث خوشحالی مردم شد دستاورد بزرگی بود

به گزارش مرور نیوز به نقل از فدراسیون فوتبال، مسعود سلطانی‌ فر وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در این مدت دستاورها و موفقیت‌های خوبی در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی داشتیم از جمله موفقیت تیم ملی فوتبال که برخی تصور می‌کردند در گروه مرگ که قهرمان آفریقا، قهرمان جهان و قهرمان اروپا حضور داشتند، زنگ تفریح می‌شویم اما تلاش غیرتمندانه بازیکنان نشاط ملی و افزایش ارتقا غرور ملی را به دنبال داشت. بازیکنان حتی در بازی با اسپانیا هم که شکست خوردیم، دلاورانه جنگیدند و از حیثیت کشور دفاع کردند. در مجموع این نتایج، تاریخی بود و حتی برای اولین بار بود که مقام معظم رهبری بعد از باخت تبریک گفتند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در همین دیدار اخیر  اعضای هیات دولت فرمودند: از تیم اقتصادی دولت می‌خواهم مثل تیم ملی فوتبالمان که در رقابت‌های جام جهانی دلاورانه و با اقتدار جنگیدند و کاری کردند کارستان و به ویژه آن دروازه‌بان خوب تیم، برای حل مشکلات تلاش کنند.

سلطانی‌فر افزود: نتایج تیم ملی فوتبال که باعث خوشحالی مردم شد دستاورد بزرگی بود که امیدوارم در رویدادهای مهم پیش رو از جمله بازی‌های آسیایی و پارآسیایی هم با درخشش ورزشکاران نتایج خوبی به ارمغان آید تا همچنان موجب حفظ حیثیت ورزش ایران باشد.