سرمربی سابق تیم آرسنال گفت: فداکاری‌های زیادی در مدت طولانی حضورم در این تیم داشتم که البته می‌دانم باعث ناراحتی خیلی از افراد نزدیک به باشگاه شده بود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از ساکرنت، آرسن ونگر سرمربی سابق تیم آرسنال بعد از ۲۲ سال حضور در آرسنال، از این تیم جدا شد و این فصل اونای امری هدایت توپچی‌های لندن را بر عهده دارد. 

ونگر در صحبت‌هایی با اشاره به حضور طولانی مدت در آرسنال گفت: شاید بتوان گفت ۲۲ سال حضور در آرسنال اشتباه بزرگی بود که من مرتکب شدم. من آدم تنوع طلبی هستم و دوست دارم شاهد تغییرات باشم ولی از طرفی خیلی مجذوب چالش‌ها می‌شوم. فداکاری‌های زیادی در مدت طولانی حضورم در این تیم داشتم که البته می‌دانم باعث ناراحتی خیلی از افراد نزدیک به باشگاه شده بود. در این مدت خیلی به خانواده و نزدیکانم کم توجه بودم ولی این‌ها جزئی از مربیگری است.

او در ادامه گفت: مدام از من سوال می‌شود که تیری آنری و پاتریک ویرا مربیان خوبی می‌شوند یا خیر و جواب من همیشه بله بوده است. این دو افرادی باهوش هستند که فوتبال را به خوبی می شناسند ولی باید ببینیم این افراد می‌توانند همان فداکاری‌ها را داشته باشند و دغدغه مربیگری را در ذهن خود داشته باشند یا خیر. بعضی مواقع ساعت ۳ صبح از خواب بیدار می‌شوی و فکر می‌کنید این بازیکن را بازی بدهی یا بازیکن دیگر یا کدام تاکتیک را انتخاب کنیم تا برنده شویم. این‌ها چیزهایی است که هر مربی با آن روبرو است.

سرمربی فرانسوی که در طول برگزاری جام جهانی کارشناس بین اسپورت بود در پایان درباره این که آینده او چگونه خواهد بود گفت: این سوالی است که خودم هم از خودم می‌پرسم. هنوز تصمیم نگرفتم و نمی‌دانم باید کدام حرفه را انتخاب کنم و چطور دانش فوتبالی خودم را در اختیار دیگران قرار دهم. پاسخ این سوال را در ۲ یا ۳ ماه آینده خواهم داد.