یک سایت انگلیسی گفت: دو باشگاه انگلیسی که نام آنها فاش نشده برای جذب سامان قدوس مهاجم اوسترشوند سوئد وارد مذاکره شده اند.

به گزارش مرور نیوز، سایت «اینساید فوتبال» نوشت: دو باشگاه انگلیسی که نام آنها فاش نشده برای جذب سامان قدوس مهاجم اوسترشوند سوئد، با این بازیکن که مد نظر لسترسیتی،ساوتهمپتون، کریستال پالاس ، وستهام و سوانسی سیتی است، وارد مذاکره شده اند.

این سایت در معرفی قدوس گفته است، این بازیکن 24 ساله با بازی های خوب خود برای این تیم سوئدی در لیگ اروپا که تا مرحله یک شاندهم صعود کرد و به دست آرسنال حذف شد،چشم ها را خیره کرد.

قدوس در بازی برگشت با آرسنال در ورزشگاه امارات در پیروزی 2-1 تیمش با دو پاس گل غول های لیگ برتر را شگفت زده کرد و لیگ اروپا را با سربلندی ترک کرد.

به نوشته ی روزنامه های سوئد،اوسترشوند در آستانه از دست دادن ستاره ایرانی خود است و این باشگاه با دو باشگاه نامشخص انگلیسی و باشگاه آمیان فرانسه وارد مذاکره شده است.

مشخص نیست که کدام باشگاه های انگلیسی با قدوس گفتگو می کند اما چندین باشگاه انگلیسی خواهان او هستند. تیم های لسترسیتی،ساوتهمپتون، کریستال پالاس ، وستهام و سوانسی سیتی برای جذب سامان ابراز علاقه کرده اند.

سامان قدوس در جام جهانی 2018 روسیه در سه بازی ایران  به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد.

این مهاجم که توانایی بازی در پست هافبک و سانتر فوروارد را نیز دارد هرگز خارج از سوئد بازی نکرده است.