سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالیم که با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس مظلومانه از جذب بازیکن محروم شدو نقل و انتقالات ما بسته شد اما تلاش های کادر فنی ، بازیکنان و حمایت هواداران باعث شد که یکبار دیگر برای دومین سال همه رکوردها را بشکنیم و باشگاه برتر شدیم.

به گزارش مرور نیوز، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در مراسم برترین های فوتبال ایران درباره کسب بیشترین جایزه مراسم برترین ها از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: در ابتدا از رسانه ها تشکر می کنم که اگر آنها نباشند انعکاس این افتخارات به مردم امکان پذیر نیست و اصحاب رسانه در سرما و گرما اخبار را پوشش می دهند. خوشحالیم که با وجود اینکه باشگاه پرسپولیس مظلومانه از جذب بازیکن محروم شدو نقل و انتقالات ما بسته شد اما تلاش های کادر فنی ، بازیکنان و حمایت هواداران باعث شد که یکبار دیگر برای دومین سال همه رکوردها را بشکنیم و باشگاه برتر شدیم. به هر حال باید تلاش کنیم که در نیم فصل اول که بازی های سختی پیش رو داریم چرا که  پنجره نقل و انتقالاتمان بسته است ونتوانستیم بازیکن بگیریم و 40 درصد از بازیکنانمان جدا شدند و برای بازیکنان جدا شده که به هر تیمی که رفتند آرزوی موفقیت می کنیم. قول می دهیم به هواداران که بازیکنان با همه انرژی و توان ظاهر شوند و انشاالله در نیم فصل دوم تیم ما تکمیل تر می شود. 

او درباره اینکه توزیع جوایز مراسم برترین ها عادلانه بود، گفت: داوران، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ که این انتخاب را انجام دادند و نمی توانیم درباره جزئیات این انتخاب صحبت کنیم.  به هر حال شاید نظر ما با داوران متفاوت باشد. من نمی دانم باشگاه استقلال در چه بخشی معترض شده است اگر در بخش دروازه بان اعتراض دارند، بیرانوند کاری کرد کارستان و در جام جهانی هم توانست پنالتی رونالدو را بگیرد و در جام جهانی و لیگ برتر عملکرد درخشانی داشت. حسینی دروازه بان استقلال هم خیلی زحمت کشید اما یک نفر انتخاب می کنند و به نظرم در بخش دروازه بانی حق بیرانوند بود که جایزه برترین دروازه بان را دریافت کند و به درستی انتخاب شد. 

گرشاسبی درباره جدایی امیری از پرسپولیس گفت: وحید امیری بازیکن دوست داشتنی و با اخلاق ماست و برایش آرزوی موفقیت  می کنم  اما با نماینده این بازیکن به جمع بندی رسیده بودیم و فردایی که قرار بود امیری برای تمدید قرارداد به باشگاه بیاید شب قبلش پیشنهاد خوبی از ترکیه دریافت کردو با تیم ترکیه ای قرارداد بست. 

او درباره بدهی های باشگاه پرسپولیس و خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا این تیم را تهدید می کند، گفت: ما بیش از 85 درصد بدهی ها را پرداخت کردیم و مابقی بدهی ها را بعد از دریافت قسط اول حامی مالی پرداخت می کنیم.